Vyberte si akýkoľvek rám so šošovkami Adrial alebo Sariyo. Ak okuliare z akéhokoľvek dôvodu nesplnia vaše očakávania a splníte podmienky garancie,vrátime vám peniaze za rám a šošovky!

Ako využiť garanciu vrátenia peňazí?

1. Skontrolujte pravidlá vrátenia

Tento typ garancie sa vzťahuje iba na okuliarové šošovky Adrial alebo Sariyo*. Na okuliarové šošovky iných výrobcov ako Essilor, Nikon, Zeiss, Hoya, Rodenstock alebo Seiko sa záruka nevzťahuje. Rámy vrátane okuliarových šošoviek je potrebné vrátiť nepoškodené so všetkým príslušenstvom. Ak ste si zakúpili viac okuliarov s brúsenými sklami na mieru, možnosť vrátenia v rámci záruky sa vzťahuje len na najlacnejšie okuliare. Ponuka je platná 30 dní od dátumu odoslania.

2. Pripravte sa na vrátenie produktu

Pripravte si okuliare tak, ako ste ich od nás dostali. Zásielka musí byť kompletná (okuliare, doplnky, handričky, puzdrá atď.).

V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zákaznícky servis:

3. Spustite proces vrátenia

Prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu na Alensa.sk. Prejdite na kartu Reklamácie a vrátenie tovaru, ktorú nájdete v ponuke pod svojím menom. Postupujte podľa pokynov na stránke a ako dôvod reklamácie vyberte „30-dňová garancia vrátenia peňazí“.

4. Pošlite okuliare späť

Nakoniec sa uistite, že balenie obsahuje okuliare a všetko príslušenstvo (puzdro, handričky, klipy atď.). Odporúčame vám bezpečne zabaliť okuliare do pevnej škatule, aby ste predišli poškodeniu počas prepravy.

5. Nechajte nám čas na spracovanie vašej žiadosti

Po obdržaní vašej zásielky je potrebné okuliare skontrolovať, či spĺňajú podmienky vrátenia. V prípade úspešnej kontroly vráteného tovaru Vám bude vrátenásuma za okuliare vrátane na mieru vyrobených šošoviek Adrial alebo Sariyo, ktoré boli súčasťou objednávky. Vrátenie peňazí sa uskutoční spôsobom uvedeným v článku VI obchodných podmienok.

*Táto garancia sa nevzťahuje na iné značky okuliarových šošoviek. Ak máte nejaké otázky, kontaktujte zákaznícky servis.

Kúpiť okuliare