0 €

Košík je prázdny

Prejsť do košíka

Garancia vrátenia peňazí

Garancia vrátenia peňazí

Garancia vrátenia peňazí za kontaktné šošovky TopVue

Poďte s nami vyskúšať kontaktné šošovky TopVue! Pokiaľ s nimi nebudete spokojní, vrátime vám peniaze za celé zakúpené balenie, ak tovar vrátite do 60 dní od objednania a budú splnené nasledujúce podmienky.

Najskôr kontaktujte prosím náš zákaznícky servis, a to buď telefonicky alebo na e-mailovú adresu info@alensa.sk. Náš personál potvrdí, že požiadavka na vrátenie peňazí môže byť splnená a dá vám presné informácie k vráteniu nepoužitého tovaru.

POZOR: neposielajte nepoužité kontaktné šošovky späť, bez toho aby ste sa vopred dohovorili s naším zákazníckym servisom. Alensa nie je zodpovedná za prípadnú stratu balíka, ak sme o odoslaní zásielky neboli vopred informovaní.

Podmienky garancie vrátenia peňazí:

  • Garancia sa vzťahuje len na produkty TopVue
  • Upozornenie: Na našu špeciálnu ponuku 10+10 TopVue sa táto garancia nevzťahuje
  • Vrátené kontaktné šošovky musia byť nepoškodené, riadne zabalené a odoslané v súlade s našimi podmienkami výmeny a vrátenia tovaru
  • Zásielka musí obsahovať doklad o kúpe tovaru na Alensa.sk
  • Garancia nebude akceptovaná v prípade opakovaného vracania kontaktných šošoviek rovnakého typu a parametrov
  • Poštovné za zásielku s vracanými šošovkami platí zákazník
  • Vrátime vám celú vami zaplatenú čiastku, bez ohľadu na prípadné následné zmeny ceny produktu
  • Zásielka musí obsahovať uvedený počet kontaktných šošoviek v tejto tabuľke:


Zakúpené balenie Počet šošoviek na vrátenie
TopVue Daily (180 šošoviek) 172 nepoškodených šošoviek
TopVue Daily (90 šošoviek) 86 nepoškodených šošoviek
TopVue Daily (30 šošoviek) 26 nepoškodených šošoviek
TopVue Daily (10 šošoviek) 8 nepoškodených šošoviek
TopVue Elite+ (180 šošoviek) 172 nepoškodených šošoviek
TopVue Elite+ (90 šošoviek) 86 nepoškodených šošoviek
TopVue Elite+ (30 šošoviek) 26 nepoškodených šošoviek
TopVue Elite+ (10 šošoviek) 8 nepoškodených šošoviek
TopVue One+ (90 šošoviek) 86 nepoškodených šošoviek
TopVue One+ (30 šošoviek) 26 nepoškodených šošoviek
TopVue Air (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Premium (12 šošoviek) 10 nepoškodených šošoviek
TopVue Premium (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Monthly (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Plus (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Bi-weekly (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Premium for Astigmatism (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Premium for Astigmatism (3 šošovky) 2 nepoškodené šošovky
TopVue Air Multifocal (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Air Multifocal (3 šošovky) 2 nepoškodené šošovky
TopVue Air for Astigmatism (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Air for Astigmatism (3 šošovky) 2 nepoškodené šošovky
TopVue Color (10 šošoviek) - dioptrické 8 nepoškodených šošoviek
TopVue Color (10 šošoviek) - nedioptrické 8 nepoškodených šošoviek
TopVue Color (2 šošovky) - dioptrické 1 nepoškodená šošovka
TopVue Color (2 šošovky) - nedioptrické 1 nepoškodená šošovka
TopVue Blue Blocker (180 šošoviek) 172 nepoškodených šošoviek
TopVue Blue Blocker (90 šošoviek) 86 nepoškodených šošoviek
TopVue Blue Blocker (30 šošoviek) 26 nepoškodených šošoviek

Adresa pre vrátenie tovaru:

Odošlite kontaktné šošovky v pevnom balení (nie v obálke!) na nasledujúcu adresu:

Garancia vrátenia peňazí - označenie adresy na mape Packeta.sk – Alensa.sk
ID 9392237
Kopčianska 3338/82A
Bratislava
851 01


Na zadnú stranu balíka napíšte prosím svoju adresu (adresu odosielateľa), aby mohol byť v prípade problémov s doručením vrátený a nedošlo k jeho strate.

Uistite sa, že máte potvrdenie o odoslaní zásielky, ktoré zároveň slúži ako potvrdenie o odoslaní balíka s vráteným tovarom. V prípade problémov s doručením si môže náš zákaznícky servis od vás toto potvrdenie vyžiadať.



Komentáre (16)

Odpovedať - Zrušiť
#274
Mária Pavlíková

Dobrý deň, v marci 2022 som si objednala multifokálne šošovky Proclear Multifocal č. obj. 104396. 2 kontaktné šošovky som použila, ale sú takmer nepoužiteľné na čítanie a pod. Zdá sa mi, že nemajú adíciu alebo nejakú inú chybu. Šošovky od Vás objednávam veľa rokov a doteraz som bola spokojná. 4 nepoužité šošovky chcem vrátiť, ak je to možné. Prípadne vymeniť za multifokálne šošovky TopVue Air Multofocal. pwr. +5,00 bc. 8,6 dia 14,2 add. +2,5 . Roztok si ponechám. Ďakujem Mária Pavlíková

#275
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za komentár. Je nám veľmi ľúto, že Vám kontaktné šošovky Proclear Multifocal nevyhovujú. Tento typ kontaktných šošoviek pracuje s dominanciou očí. Optika šošoviek je teda konštruovaná inak než pri ostatných multifokálnych šošovkách. Dôvod, prečo korekcia zraku nie je dobrá je, že ste si zakúpili šošovky len pre dominantné oko (označenie D). Na stránke kontaktných šošoviek Proclear Multifocal je vyslovene uvedené: "Aplikácia multifokálnych šošoviek je náročnejší proces. Rozhodne neodporúčame nákup multifolkálnych šošoviek bez konzultácie s odborníkom." Pokiaľ ste tieto šošovky nemali odborne aplikované od očného špecialistu, tak reklamácia nebude, bohužiaľ, možná. Služba Garancie vrátenia peňazí funguje len pre značku TopVue. Ďakujeme za pochopenie. Pekný deň.

#272
Vladimír Kováč

Dobrý deň chcem vrátiť šošovky,ale nemôžem nájsť faktúru, objednané 14.03.2022, je to možné aj bez faktúry? Ďakujem za odpoveď. Objednávka č. 80113039 TopVue Color - Sapphire Blue - dioptrické denné (10 šošoviek)+ 2,25 TopVue Color - Sapphire Blue - dioptrické denné (10 šošoviek)+ 4,50 0944028377

#273
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za komentár. Faktúru si môžete stiahnuť z Vášho zákazníckeho účtu v detaile objednávky. Ak stále spĺňate podmienky služby, postupujte podľa postupu, ktorý je detailne rozpísaný na tejto stánke. Pokiaľ potrebujete s využitím služby pomôcť, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis na telefónnom čísle +421 220 570 790. Pekný deň.

#266
Janka

Dobry vecer, mam otazku, chcela by som vratit sosovky TopVue Air ( 6 sosoviek) v pocte 4 ks. Sosovky som kupila spolu s roztokom Gelone za vyhodnejsiu cenu. Treba do balika pribalit aj tento roztok ? Dakujem pekne za odpoved.

#267
info@alensa.sk

Dobrý deň,je nám veľmi ľúto, že Vám šošovky TopVue nevyhovujú. Služba Garancie vrátenia peňazí sa vzťahuje iba na kontaktné šošovky, takže nám pošlite iba 4 ks kontaktných šošoviek TopVue Air. V prípade, že ste roztok neotvorili a chceli by ste ho vrátiť, môžete nám ho poslať spoločne so šošovkami. Použitý roztok vrátiť z hygienických dôvodov sa nemôže. Ak by ste mali ďalšie otázky, alebo by ste potrebovali s niečím pomôcť neváhajte sa obrátiť na náš zákaznícky servis na telefónnom čísle +421 220 570 790. Prajeme Vám pekný deň.

#260
Mária

Dobry den, zakupila som vase sosovky v aprili 2021 v pocte 3ks. 1ks som vypotrebovala, ale 2 ks mi ostali neotvorene. Chcem sa opytat, ci ich môzem vratit /neotvorene balenie/, pretoze som podstupila operaciu a uz ich nepotrebujem. Dakujem vopred za vasu odpoved. S pozdravom Mária

#261
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Službu Garancie vrátenia peňazí je možné využiť do 60 dní od objednania tovaru, ako je uvedené v podmienkach tejto služby. Bohužiaľ, vo Vašom prípade nie je už možné túto službu využiť. Ďakujeme Vám za pochopenie. Pekný deň.

#230
Kristína H

Dobrý deň. Je možné vrátenie aj slnečných okuliarov v prípade, že mi nebudú dobre sedieť? Dakujem

#232
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Áno, zakúpený tovar je možné vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Tovar musí byť v pôvodnom stave. Pokiaľ by ste mali ďalšie otázky, napíšte nám. Pekný deň.

#205
Monika Semanová

Dobrý deň, chcela by som vrátiť šošovky Dailes total (90 kusov) vyskúšane iba 2 páry šošoviek, avšak chcela by som sa opýtať ak som obdržala darček za nákup, mám aj ten darček pribaliť do balíka aby mojej reklamácií bolo vyhovené ? Ďakujem pekne

#207
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme za otázku. Služba garancia vrátenia peňazí sa vzťahuje len na kontaktné šošovky z radu TopVue. K reklamácii kontaktných šošoviek Dailies total (90 kusov), bude potrebné doložiť chybný pár šošoviek na posúdenie a potvrdenie, že ste mali tieto šošovky odborne aplikované kontaktológom (nie staršie ako 1 rok). Zlý výber kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je dôvodom na reklamáciu. Priložený darček k nákupu samozrejme vracať nemusíte. Pekný deň.

#202
Kyrylo

Dobry den, Chcel by som vyskusat Air Optix plus HydraGlyde, ale nie som si isty ci to bude ok. Co mam moznost vratit zvysok, ak to nebude v pohode? Dakujem

#203
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Služba Garancia vrátenia peňazí funguje len pri značke TopVue a z tejto rady kontaktných šošoviek Vám môžeme odporučiť šošovky TopVue Air, ktoré majú podobné parametre ako šošovky Air Optix plus HydraGlyde. Ak trváte na vyskúšaní kontaktných šošoviek Air Optix plus HydraGlyde, odporúčame Vám, využiť služby svojho kontaktológa. Pokiaľ Vám po aplikácii u kontaktológa budú šošovky vyhovovať, môžete potom bez obáv zo straty investície nakupovať na internete. Zatiaľ Vám prajeme pekný deň.

#190
Iveta

Dobry den, Chcela by som vratit kontaktne sosovky TopVue Air Multifocal (3 sosovky) v pocte 2 ks. Potrebujem na to specialny formular? Nemozem ziadny najst. Dakujem za info. Pekny deb Iveta Popadakova

#191
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku. Pri vrátení kontaktných šošoviek prosím do balíčka priložte krátky list, v ktorom uveďte Vaše kontaktné údaje, číslo objednávky prípadne priložte kópiu faktúry a pripíšte, akým spôsobom by ste si priala vrátiť peniaze - späť na účet (uveďte číslo účtu), alebo formou kreditu na Váš zákaznícky účet. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť. Zatiaľ majte pekný deň.

Slovenská Pošta Zásilkovna
Top