Garancia vrátenia peňazí

Garancia vrátenia peňazí

Garancia vrátenia peňazí za kontaktné šošovky TopVue

Poďte s nami vyskúšať kontaktné šošovky TopVue! Pokiaľ s nimi nebudete spokojní, vrátime vám peniaze za celé zakúpené balenie, ak tovar vrátite do 60 dní od objednania a budú splnené nasledujúce podmienky.

Najskôr kontaktujte prosím náš zákaznícky servis, a to buď telefonicky alebo na e-mailovú adresu info@alensa.sk. Náš personál potvrdí, že požiadavka na vrátenie peňazí môže byť splnená a dá vám presné informácie k vráteniu nepoužitého tovaru.

POZOR: neposielajte nepoužité kontaktné šošovky späť, bez toho aby ste sa vopred dohovorili s naším zákazníckym servisom. Alensa nie je zodpovedná za prípadnú stratu balíka, ak sme o odoslaní zásielky neboli vopred informovaní.

Podmienky garancie vrátenia peňazí:

  • Garancia sa vzťahuje len na produkty TopVue
  • Upozornenie: Na našu špeciálnu ponuku 10+10 TopVue sa táto garancia nevzťahuje
  • Vrátené kontaktné šošovky musia byť nepoškodené, riadne zabalené a odoslané v súlade s našimi podmienkami výmeny a vrátenia tovaru
  • Zásielka musí obsahovať doklad o kúpe tovaru na Alensa.sk
  • Garancia nebude akceptovaná v prípade opakovaného vracania kontaktných šošoviek rovnakého typu a parametrov
  • Poštovné za zásielku s vracanými šošovkami platí zákazník
  • Vrátime vám celú vami zaplatenú čiastku, bez ohľadu na prípadné následné zmeny ceny produktu
  • Zásielka musí obsahovať uvedený počet kontaktných šošoviek v tejto tabuľke:


Zakúpené balenie Počet šošoviek na vrátenie
TopVue Daily (180 šošoviek) 172 nepoškodených šošoviek
TopVue Daily (90 šošoviek) 86 nepoškodených šošoviek
TopVue Daily (30 šošoviek) 26 nepoškodených šošoviek
TopVue Daily (10 šošoviek) 8 nepoškodených šošoviek
TopVue Elite+ (180 šošoviek) 172 nepoškodených šošoviek
TopVue Elite+ (90 šošoviek) 86 nepoškodených šošoviek
TopVue Elite+ (30 šošoviek) 26 nepoškodených šošoviek
TopVue Elite+ (10 šošoviek) 8 nepoškodených šošoviek
TopVue One+ (90 šošoviek) 86 nepoškodených šošoviek
TopVue One+ (30 šošoviek) 26 nepoškodených šošoviek
TopVue Air (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Premium (12 šošoviek) 10 nepoškodených šošoviek
TopVue Premium (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Monthly (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Plus (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Bi-weekly (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Premium for Astigmatism (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Premium for Astigmatism (3 šošovky) 2 nepoškodené šošovky
TopVue Air Multifocal (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Air Multifocal (3 šošovky) 2 nepoškodené šošovky
TopVue Air for Astigmatism (6 šošoviek) 4 nepoškodené šošovky
TopVue Air for Astigmatism (3 šošovky) 2 nepoškodené šošovky
TopVue Color (10 šošoviek) – dioptrické 8 nepoškodených šošoviek
TopVue Color (10 šošoviek) – nedioptrické 8 nepoškodených šošoviek
TopVue Color (2 šošovky) – dioptrické 1 nepoškodená šošovka
TopVue Color (2 šošovky) – nedioptrické 1 nepoškodená šošovka

Adresa pre vrátenie tovaru:

Odošlite kontaktné šošovky v pevnom balení (nie v obálke!) na nasledujúcu adresu:

Garancia vrátenia peňazí - označenie adresy na mape Zásielkovňa.sk – Alensa.sk
ID 9392237
Kopčianska 3338/82A
Bratislava
851 01


Na zadnú stranu balíka napíšte prosím svoju adresu (adresu odosielateľa), aby mohol byť v prípade problémov s doručením vrátený a nedošlo k jeho strate.

K zásielke pripojte poznámku o tom, či si prajete za tovar vrátiť peniaze alebo tovar vymeniť.

Uistite sa, že máte potvrdenie o odoslaní zásielky, ktoré zároveň slúži ako potvrdenie o odoslaní balíka s vráteným tovarom. V prípade problémov s doručením si môže náš zákaznícky servis od vás toto potvrdenie vyžiadať.



Pages comments: Reply to # - Zrušiť
#205
Monika Semanová

Dobrý deň, chcela by som vrátiť šošovky Dailes total (90 kusov) vyskúšane iba 2 páry šošoviek, avšak chcela by som sa opýtať ak som obdržala darček za nákup, mám aj ten darček pribaliť do balíka aby mojej reklamácií bolo vyhovené ? Ďakujem pekne

#207
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme za otázku. Služba garancia vrátenia peňazí sa vzťahuje len na kontaktné šošovky z radu TopVue. K reklamácii kontaktných šošoviek Dailies total (90 kusov), bude potrebné doložiť chybný pár šošoviek na posúdenie a potvrdenie, že ste mali tieto šošovky odborne aplikované kontaktológom (nie staršie ako 1 rok). Zlý výber kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je dôvodom na reklamáciu. Priložený darček k nákupu samozrejme vracať nemusíte. Pekný deň.

#202
Kyrylo

Dobry den, Chcel by som vyskusat Air Optix plus HydraGlyde, ale nie som si isty ci to bude ok. Co mam moznost vratit zvysok, ak to nebude v pohode? Dakujem

#203
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Služba Garancia vrátenia peňazí funguje len pri značke TopVue a z tejto rady kontaktných šošoviek Vám môžeme odporučiť šošovky TopVue Air, ktoré majú podobné parametre ako šošovky Air Optix plus HydraGlyde. Ak trváte na vyskúšaní kontaktných šošoviek Air Optix plus HydraGlyde, odporúčame Vám, využiť služby svojho kontaktológa. Pokiaľ Vám po aplikácii u kontaktológa budú šošovky vyhovovať, môžete potom bez obáv zo straty investície nakupovať na internete. Zatiaľ Vám prajeme pekný deň.

#190
Iveta

Dobry den, Chcela by som vratit kontaktne sosovky TopVue Air Multifocal (3 sosovky) v pocte 2 ks. Potrebujem na to specialny formular? Nemozem ziadny najst. Dakujem za info. Pekny deb Iveta Popadakova

#191
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku. Pri vrátení kontaktných šošoviek prosím do balíčka priložte krátky list, v ktorom uveďte Vaše kontaktné údaje, číslo objednávky prípadne priložte kópiu faktúry a pripíšte, akým spôsobom by ste si priala vrátiť peniaze – späť na účet (uveďte číslo účtu), alebo formou kreditu na Váš zákaznícky účet. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť. Zatiaľ majte pekný deň.

Slovenská Pošta Remax/Pošta Zásilkovna
Top