Garancia vrátenia peňazí

Garancia vrátenia peňazí za kontaktné šošovky TopVue a Gelone
Poďte s nami vyskúšať kontaktné šošovky TopVue alebo Gelone! Pokiaľ s nimi nebudete spokojní, vrátime vám peniaze za celé zakúpené balenie, ak tovar vrátite do 60 dní od objednania a budú splnené nasledujúce podmienky.
Najskôr kontaktujte prosím náš zákaznícky servis, a to buď telefonicky alebo na e-mailovú adresu info@alensa.sk. Náš personál potvrdí, že požiadavka na vrátenie peňazí môže byť splnená a dá vám presné informácie k vráteniu nepoužitého tovaru.
POZOR: neposielajte nepoužité kontaktné šošovky späť, bez toho aby ste sa vopred dohovorili s naším zákazníckym servisom. Alensa nie je zodpovedná za prípadnú stratu balíka, ak sme o odoslaní zásielky neboli vopred informovaní.
Podmienky garancie vrátenia peňazí:
- Garancia
sa vzťahuje len na produkty TopVue a Gelone
- Upozornenie: Na našu
špeciálnu ponuku 10+10 TopVue sa táto garancia nevzťahuje
- Vrátené
kontaktné šošovky musia byť nepoškodené, riadne zabalené a odoslané v
súlade s našimi podmienkami výmeny a
vrátenia tovaru
- Zásielka musí obsahovať doklad o kúpe tovaru na
Alensa.sk
- Garancia nebude akceptovaná v prípade opakovaného vracania
kontaktných šošoviek rovnakého typu a parametrov
- Poštovné za
zásielku s vracanými šošovkami platí zákazník
- Vrátime vám celú
vami zaplatenú čiastku, bez ohľadu na prípadné následné zmeny ceny
produktu
- Zásielka musí obsahovať uvedený počet kontaktných
šošoviek v tejto tabuľke:
Vrátenie šošoviek
Pokiaľ spĺňate podmienky
služby, môžete nám šošovky TopVue alebo Gelone zaslať späť.
Prehľadný postup nájdete na informačnej stránke Reklamácie a vrátenie
tovaru.
Prehľad ďalších ponúkaných garancií:
Garancia spokojnosti - TOTAL30
- Objednajte si TOTAL30 (3 šošovky) alebo TOTAL30 (6 šošoviek) z alensa.sk.
- Vyskúšajte jednu šošovku z balenia TOTAL30 (3 šošovky) alebo dve šošovky z balenia TOTAL30 (6 šošoviek). Pokiaľ Vám nebudú vyhovovať, kontaktujte nás, pošlite nám zvyšok balenia späť do 30 dní od zakúpenia a my Vám vrátime peniaze.
- Ponuka platí do 31.03.2024.
- Pre bližšie informácie
Garancia vrátenia peňazí - PRECISION1
- Objednajte si PRECISION1 (30 šošoviek), PRECISION1 (90 šošoviek), PRECISION1 for Astigmatism (90 šošoviek) alebo PRECISION1 for Astigmatism (30 šošoviek) z alensa.sk.
- Vyskúšajte až štyri šošovky z balenia a pokiaľ Vám nebudú vyhovovať, kontaktujte nás. Zvyšok balenia nám zašlite späť do 30 dní odo dňa nákupu a my Vám vrátime peniaze.
- Ponuka platí iba do 31/03/2024.
- Viac informácií.
Komentáre (9)
Dobrý deň, keďže na každé oko potrebujem rozličné parametre, tak by ma zaujímalo, či v prípade kúpy 2 balení šošviek TopVue Premium for Astigmatism (3 šošovky), ak mi nebudú vyhovovať, či je možné vrátiť obe balenia a využiť tak garanciu vrátenia peňazí na obe balenia. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, v marci 2022 som si objednala multifokálne šošovky Proclear Multifocal č. obj. 104396. 2 kontaktné šošovky som použila, ale sú takmer nepoužiteľné na čítanie a pod. Zdá sa mi, že nemajú adíciu alebo nejakú inú chybu. Šošovky od Vás objednávam veľa rokov a doteraz som bola spokojná. 4 nepoužité šošovky chcem vrátiť, ak je to možné. Prípadne vymeniť za multifokálne šošovky TopVue Air Multofocal. pwr. +5,00 bc. 8,6 dia 14,2 add. +2,5 . Roztok si ponechám. Ďakujem Mária Pavlíková
Dobrý deň chcem vrátiť šošovky,ale nemôžem nájsť faktúru, objednané 14.03.2022, je to možné aj bez faktúry? Ďakujem za odpoveď. Objednávka č. 80113039 TopVue Color - Sapphire Blue - dioptrické denné (10 šošoviek)+ 2,25 TopVue Color - Sapphire Blue - dioptrické denné (10 šošoviek)+ 4,50 0944028377
Dobrý deň, ďakujeme Vám za komentár. Faktúru si môžete stiahnuť z Vášho zákazníckeho účtu v detaile objednávky. Ak stále spĺňate podmienky služby, postupujte podľa postupu, ktorý je detailne rozpísaný na tejto stánke. Pokiaľ potrebujete s využitím služby pomôcť, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis na telefónnom čísle +421 220 570 790. Pekný deň.
Dobry vecer, mam otazku, chcela by som vratit sosovky TopVue Air ( 6 sosoviek) v pocte 4 ks. Sosovky som kupila spolu s roztokom Gelone za vyhodnejsiu cenu. Treba do balika pribalit aj tento roztok ? Dakujem pekne za odpoved.
Dobry den, zakupila som vase sosovky v aprili 2021 v pocte 3ks. 1ks som vypotrebovala, ale 2 ks mi ostali neotvorene. Chcem sa opytat, ci ich môzem vratit /neotvorene balenie/, pretoze som podstupila operaciu a uz ich nepotrebujem. Dakujem vopred za vasu odpoved. S pozdravom Mária
Dobrý deň. Je možné vrátenie aj slnečných okuliarov v prípade, že mi nebudú dobre sedieť? Dakujem
Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Áno, zakúpený tovar je možné vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Tovar musí byť v pôvodnom stave. Pokiaľ by ste mali ďalšie otázky, napíšte nám. Pekný deň.
Dobrý deň, chcela by som vrátiť šošovky Dailes total (90 kusov) vyskúšane iba 2 páry šošoviek, avšak chcela by som sa opýtať ak som obdržala darček za nákup, mám aj ten darček pribaliť do balíka aby mojej reklamácií bolo vyhovené ? Ďakujem pekne
Dobrý deň, ďakujeme za otázku. Služba garancia vrátenia peňazí sa vzťahuje len na kontaktné šošovky z radu TopVue. K reklamácii kontaktných šošoviek Dailies total (90 kusov), bude potrebné doložiť chybný pár šošoviek na posúdenie a potvrdenie, že ste mali tieto šošovky odborne aplikované kontaktológom (nie staršie ako 1 rok). Zlý výber kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je dôvodom na reklamáciu. Priložený darček k nákupu samozrejme vracať nemusíte. Pekný deň.
Dobry den, Chcel by som vyskusat Air Optix plus HydraGlyde, ale nie som si isty ci to bude ok. Co mam moznost vratit zvysok, ak to nebude v pohode? Dakujem
Dobry den, Chcela by som vratit kontaktne sosovky TopVue Air Multifocal (3 sosovky) v pocte 2 ks. Potrebujem na to specialny formular? Nemozem ziadny najst. Dakujem za info. Pekny deb Iveta Popadakova
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku. Pri vrátení kontaktných šošoviek prosím do balíčka priložte krátky list, v ktorom uveďte Vaše kontaktné údaje, číslo objednávky prípadne priložte kópiu faktúry a pripíšte, akým spôsobom by ste si priala vrátiť peniaze - späť na účet (uveďte číslo účtu), alebo formou kreditu na Váš zákaznícky účet. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť. Zatiaľ majte pekný deň.