Časté otázky o dioptrických a slnečných okuliaroch

Chcete vedieť viac o našich dioptrických alebo slnečných okuliaroch? Odpovedali sme pre Vás na najčastejšie kladené otázky od našich zákazníkov. Ak nenájdete konkrétnu odpoveď na Vašu otázku, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis. Sme tu pre Vás!

Objednajte si dioptrické alebo slnečné okuliare online

  1. Aké služby ponúkate pri výbere okuliarov?
  2. Máte nejaké kamenné predajne, ktoré môžem navštíviť?
  3. Môžem vám veriť viac ako svojmu optikovi?
  4. Ako si môžem okuliare u vás vyskúšať?
  5. Prečo musím zaplatiť za okuliare vopred?
  6. Nepoznám svoj očný predpis. Viete mi ho zistiť pomocou starých okuliarov?
  7. Pri zadávaní dioptrických parametrov, môžem použiť môj predpis na kontaktné šošovky?
  8. Obávam sa, že pri zadávaní parametrov urobím chybu. Môžete mi prosím pomôcť?
  9. Už som objednávku vytvoril a myslím, že som urobil chybu. Ako môžem zmeniť/zrušiť moju objdenávku alebo to napraviť?
  10. Čo je PD, a ako svoju hodnotu PD zistím?
  11. Môj lekársky predpis je iný ako je vo vašom objednávkovom formulári. Ako mám teda zadať správne parametre?
  12. Môžem poslať svoje okuliarové rámy aby do nich boli vložené vaše dioptrické sklá?
  13. Môžem si objednať len dioptrické sklá na predpis?
  14. Môžete mi poslať rámy a dioptrické sklá oddelene?
  15. Môžem si objednať rámy bez lekárskeho dioptrického predpisu, ktoré využijem ako módnydoplnok?
  16. Prídu vaše okuliare v púzdre?
  17. Sú všetky značky čo ponúkate originálne?
  18. Prídu vaše okuliare s certifikátom a v originálnom púzdre?

Viac informácií o našich šošovkách, ktoré vkladáme do našich okuliarov

  1. Sú vaše sklá dodávané od spoľahlivých výrobcov?
  2. Z čoho sú dioptrické šošovky vyrobené?
  3. Aký je rozdiel medzi 4 indexami lomu?
  4. Ktoré nátery/ošetrenia sú do vašich dioptrických šošoviek pridané a koľko stoja?
  5. Ako môžem svoje dioptrické sklá vylepšiť ešte viac?
  6. Pred čím filter blokovania modrého svetla chráni?
  7. Čo sú samozafarbovacie šošovky?
  8. Môžem si objednať dioptrické slnečné sklá?
  9. Môžem si objednať progresívne/mul­tifokálne šošovky a majú rovnaké výhody ako šošovky najednoduché videnie?
  10. Môžem si objednať šošovky, ktoré korigujú astigmatizmus?
  11. Čo mám robiť, keď cylinder ani os na šošovky nepotrebujem?
  12. Je možné zvoliť iné šošovky ako tie, ktoré navrhuje váš systém?
  13. Je možné prebrúsiť šošovky, ktoré som kúpil predtým, a dať ich do nového rámu?
  14. Môžem si objednať hotové počítačové okuliare proti modrému svetlu, alebo musím filtermodrého svetla pridať k objednávke bežných okuliarov?
  15. Prečo je v mojich šošovkách vyrytý symbol?

Viac o našich slnečných okuliaroch

  1. Chránia vaše slnečné okuliare pred UV žiarením a má každá farba iný stupeň ochrany?
  2. Aký je rozdiel medzi zrkadlovými a polarizovanými slnečnými okuliarmi?
  3. Môžem zmeniť slnečné okuliare na dioptrické slnečné okuliare?

Dodanie a vrátenie tovaru

  1. Ako dlho potrvá, kým moje nové dioptrické okuliare prídu?
  2. Ako dlho potrvá, kým prídu moje slnečné okuliare?
  3. Prečo trvalo doručenie mojich dioptrických okuliarov dlhšie?
  4. Ako dlho vydrží moja záruka na okuliare?
  5. Ako môžem vrátiť dioptrické okuliare?
  6. Ako môžem vrátiť slnečné okuliare?

1. Aké služby ponúkate pri výbere okuliarov?

E-shop Alensa ponúka vysoko profesionálne služby pre váš online nákup okuliarov. Budete si môcť vybrať zo širokej škály dioptrických rámov a slnečných okuliarov originálnych značiek. Rámy s dioptrickými sklami z vášho predpisu vám doručíme až pred vaše dvere. Všetko čo potrebujete je kópia vášho predpisu po očnom vyšetrení u vašeho optometristu. Garantujeme tie najlepšie produkty za najlepšie ceny, a rovnako spoľahlivé naše služby voči vám.

2. Máte nejaké kamenné predajne, ktoré môžem navštíviť?

Áno, môžete navštíviť našu predajňu v Bratislave v obchodnom centre Eurovea. Okrem toho máme ďalšiu predajňu v Žiline na adrese Bottova 43/10 a partnerské optiky.

3. Môžem vám veriť viac ako svojmu optikovi?

Spolupracujeme s mnohými výbornými optikmi, ktorí pre vás dioptrické sklá tvoria. Predávame okuliare naprieč celou Európou. Naše produkty sa stretávajú s najvyššími štandardmi. Garantujeme vám rovnakú kvalitu, akú nájdete u vašeho optika.

4. Ako si môžem okuliare u vás vyskúšať?

Väčšinu našich rámov môžete vyskúšať cez naše virtuálne zrkadlo. Virtuálne zrkadlo použije vašu webkameru a funguje ako normálne zrkadlo. Kamera zachytí vašu tvár a aplikuje na vás vybrané rámy. Môžete otáčať svojou hlavou a rámy budú nasledovať vaše pohyby. Môžete vidieť, ako vám okuliare sedia z rôznych uhlov a strán. Najväčšia výhoda virtuálneho zrkadla je tá, že je veľmi realistické. Aby okuliare sedeli naozaj dobre, rámy sú v rôznych veľkostiach a rozmeroch. Keď budete spokojný s výberom rámu, môžete pokračovať vo výbere vašich dioptrických skiel. K sklám môžete pridať aj niekoľko ďalších doplnkových parametrov k ochrane vášho zraku.

5. Prečo musím zaplatiť za okuliare vopred?

Každý dioptrický predpis je jedinečný. Okuliare sú pomocou prepdisu vyrobené zákazníkovi na mieru. Kedže ich potom nemôžeme ponúknuť nikomu inému, je potrebné ich uhradiť vopred.

6. Nepoznám svoj očný predpis. Viete mi ho zistiť pomocou starých okuliarov?

Je len jedna cesta ako zistiť váš očný predpis, musíte si nechať svoje oči vyšetriť u očného lekára alebo optometristu. Odporúčame tak činiť každých 6 mesiacov, prípadne sa dohodnúť s lekárom na potrebnej frekvencii merania vášho zraku. Očný špecialista vám vždy poskytne lekársky predpis, kde budú vaše presné parametre na zabepečenie správneho videnia. Nedokážeme určiť vaše nové dioptrické parametre na základe starých dioptrických okuliarov.

7. Pri zadávaní dioptrických parametrov, môžem použiť môj predpis na kontaktné šošovky?

Nie. V predpise na kontaktné šošovky a v predpise na dioptrické okuliare sú špecifické rozdiely. Váš očný špecialista vaše dioptrické parametre určí pri očnom vyšetrení.

8. Obávam sa, že pri zadávaní parametrov urobím chybu. Môžete mi prosím pomôcť?

V rámci realizácie objednávky máte možnosť nahrať do systému svoj predpis na okuliare. Naši špecialisti potom údaje skontrolujú a prepíšu ich priamo do Vašej objednávky. Údaje môžete samozrejme vyplniť aj sami. Pokiaľ si niečím nebudeme istý, ozveme sa Vám a prípadné nejasnosti vyriešime spoločne.

9. Už som objednávku vytvoril a myslím, že som urobil chybu. Ako môžem zmeniť/zrušiť moju objdenávku alebo to napraviť?

Okamžite kontaktujte náš zákaznícky serivs! Objednávku, ktorá ešte nebola spracovaná je možné zmeniť. Avšak, ak už objednávka spracovaná bola, žiadne ďalšie zmeny sa bohužiaľ robiť nemôžu. Prosíme vás,buďte opatrný pri zadávaní parametrov z prepdisu alebo nás vopred kontaktujte aby sme vám pomohli správne zadať všetky hodnoty.

10. Čo je PD, a ako svoju hodnotu PD zistím?

Táto hodnota udáva vzdialenosť medzi zorničkami v milimetroch. Hodnota umožňuje zasadenie dioptrických skiel do správnej pozície. Väčšina ľudí má vzdialenosť zorníc vzdialenú od koreňa nosa medzi 28–35 milimetrami; existujú však výnimky. Váš očný špecialista by mal uviesť hodnotu PD do vášho predpisu. Ak ju do vášho predpisu neuviedol, môžete si túto hodnotu zmerať pomocou nášho nástroja na meranie PD. Ak máte na predpise uvedenú len jednu PD hodnotu, budete musieť konečnú hodnotu vydeliť dvomi aby ste dostali parametre pre pravé, a ľavé oko (napríklad: 61/ 2 = 30.5).

U detí sa PD zvykne meniť dosť často, uistite sa preto, že vaše dieťa absolvuje očné vyšetrenie jedenkrát za polrok.

11. Môj lekársky predpis je iný ako je vo vašom objednávkovom formulári. Ako mám teda zadať správne parametre?

Každý predpis je iný a často oční špecialisti používajú jedinečné znaky pre zápis očných parametov. Napríklad, niektorí oční špecialisti píšu (-) ako (=). Neváhajte kontaktovať náš zákaznicky servis predtým ako skompletujete vašu objednávku. Pozrieme sa na váš lekársky predpis a pomôžeme , pre vás, špeciálne znaky k vašim očným parametrom správne vyhodnotiť.

12. Môžem poslať svoje okuliarové rámy aby do nich boli vložené vaše dioptrické sklá?

Áno, radi Vám zabrúsime skla aj do Vašich pôvodných rámov. Viac informácií nájdete v podrobnom návode zde.

13. Môžem si objednať len dioptrické sklá na predpis?

Dioptrické sklá na lekársky predpis musia byť vybrúsené a zarovnané tak, aby sa perfektne zmestili do okuliarových rámov. Nie je možné správne vytvoriť a dokončiť dioptrické šošovky bez centrovania a nasadenia do rámov. Ak boli namontované do určitého rámu podľa vašich presných potrieb, nemôžu byť prenesené do iného rámu, pokiaľ nie je presne ten istý. A dokonca aj v takom prípade môže byť zarovnanie stále trochu mimo, čo spôsobuje rozmazanie vášho videnia

14. Môžete mi poslať rámy a dioptrické sklá oddelene?

Bohužiaľ, toto urobiť nemôžeme. Aby sme zabezpečili kvalitné dioptrické okuliare a zaručili ostrý zrak, musíme do vybraných rámov správne vložiť príslušné šošovky.

15. Môžem si objednať rámy bez lekárskeho dioptrického predpisu, ktoré využijem ako módny doplnok?

Bez lekárskeho predpisu si u nás objednať okuliare môžete. Avšak, naše ukážkové šošovky v rámoch nie sú vhodné na bežné nosenie, doporučujeme Vám nechať si do nich vložiť šošovky s nulovou dioptriou. Viac o tom ako si objednať nedioptrické okuliare si môžete prečítať tu.

16. Prídu vaše okuliare v púzdre?

Všetky naše okuliare chodia v originálnom púzdre. Nielenže prídu v bezpečí, v bezpečí ich potom môžete uchovávať vždy, keď ich nebudete potrebovať mať na sebe.

17. Sú všetky značky čo ponúkate originálne?

Predávame produkty len od originálnych značiek a dôveryhodných výrobcov.

18. Prídu vaše okuliare s certifikátom a v originálnom púzdre?

Všetky naše dioptrické a slnečné okuliare sú dodávané s originálnym štítkom, certifikátom pravosti alebo nálepkou, v originálnom púzdre.

Viac informácií o našich šošovkách, ktoré vkladáme do našich okuliarov.

Tu nájdete podrobné informácie o okuliarových šošovkách, ktoré vsádzame do rámov:

19. Sú vaše sklá dodávané od spoľahlivých výrobcov?

Našim najhlavnejším cieľom je dodávať výrobky, ktoré spĺňajú najvyššie štandardy kvality. Výrobca našich šošoviek na okuliare je uznávaná európska spoločnosť Adrial, ktorá spolupracuje so skúsenými očnými optikmi, ktorí používajú najmodernejšie stroje na brúsenie inovatívnych okuliarových šošoviek.

Viac informácií o našich šošovkách, ktoré vkladáme do našich okuliarov

20. Z čoho sú dioptrické šošovky vyrobené?

Všetky dioptrické šošovky sú vyrobené z vysoko kvalitného odolného plastu. Ponúkame vám na výber medzi šošovkami s indexom lomu 1,5 - 1,6 - 1,67 a 1,74. Materiál s vyšším indexom lomu má lepšiu kvalitu, tenšie šošovky s vyšším indexom lomu, ktoré sú pokročilejšie a ľahšie. Čím viac index lomu stúpa, tým drahšie šošovky sú. Inými slovami, ak vyberiete šošovku s vyšším indexom lomu, zaplatíte viac, ale šošovka bude vyrobená presnejšie podľa potrieb vašich očí.

21. Aký je rozdiel medzi 4 indexami lomu?

Index lomu šošovky sa týka toho, ako šošovka láme (ohýba) svetlo, čo závisí od toho, ako rýchlo svetlo prechádza materiálom. Tenšia šošovka sa používa, ak je index lomu pre určitý materiál vyšší, pretože na správne lámanie svetla potrebujeme menej materiálu. Šošovky s indexom lomu 1,5 alebo 1,6 sú sférické, zatiaľ čo 1,67 a 1,74 majú asférické vlastnosti. Šošovka s vyšším indexom lomu je vyrobená z kvalitnejšieho materiálu, váži menej a je pohodlnejšia. V závislosti od vašich dioptrií môže byť možné nosiť iba okuliare so šošovkami s určitým indexom lomu, pretože nie každý index lomu je vhodný pre každú dioptrickú hodnotu.

22. Ktoré nátery/ošetrenia sú do vašich dioptrických šošoviek pridané a koľko stoja?

Naše šošovky sa dodávajú so štandardnou sadou piatich pokrokových ošetrení bez toho, aby ste museli platiť niečo naviac: UV filter, extra tvrdosť šošovky, antireflexný náter, hydrofóbny náter a samočistiaci náter. Viac o našich ošetreniach na dioptrických šošovkovách.

23. Ako môžem svoje dioptrické sklá vylepšiť ešte viac?

Keď si od nás kupujete okuliare, môžete si priplatiť aj ďalšie vylepšenia skiel: filter blokujúci modré svetlo, schopnosť samozatmavenia, alebo svoje nové dioptrické okuliare môžete premeniť na slnečné okuliare. V našej ponuke nájdete taktiež okuliarové sklá pre šoférov, ktoré pomáhajú znižovať intenzitu svetla spôsobeného protiidúcimi vozidlami, obmedzujú oslňujúce odlesky a minimalizujú nepríjemné odrazy.

24. Pred čím filter blokovania modrého svetla chráni?

Filtruje a blokuje modré svetlo z digitálnych zariadení, ako sú telefóny, tablety a obrazovky počítačov. To zníži únavu očí, zvýši produktivitu a zlepší spánok. Viac o blokovaní modrého svetla nájdete tu.

25. Čo sú samozafarbovacie šošovky?

Samozafarbovacie, fotochromatické, prechodné alebo samočinne tónované šošovky udávajú tieň šošovky podľa meniacich sa svetelných podmienok. V interiéri sú priehľadné, stmavnú po vystavení UV žiarenia. Viac o samozafarbovacích šošovkách nájdeš tu.

26. Môžem si objednať dioptrické slnečné sklá?

Ponúkame tiež možnosť premeniť vaše dioptrické okuliare na dioptrické slnečné okuliare, alebo si vyberte priamo slnečné okuliare z našej kategórie Dioptrické slnečné okuliare a nechajte si ich upraviť podľa svojich parametrov. Na základe toho, ako tmavé sú vaše dioptrické slnečné okuliare, vám ponúkame výber z 50, 75 alebo 85 percent sýtosti farby. Sklá s odtieňom osemdesiatpäť percent sú ekvivalentom bežných slnečných okuliarov, pokiaľ ide o ich schopnosť chrániť oči pred svetlom.

POZNÁMKA: Táto možnosť je k dispozícii iba pre dioptrické rámy a okuliare. Slnečné okuliare nemôžu zmeniť svoje šošovky na slnečné dioptrické.

27. Môžem si objednať progresívne/mul­tifokálne šošovky a majú rovnaké výhody ako šošovky pre jednotné videnie?

Áno. Ponúkame vám možnosť objednať si progresívne šošovky, ktoré korigujú krátkozrakosť i ďalekozrakosť. Môžete si vybrať zo štyroch rôznych variant kvality. Všetky naše progresívne šošovky sa dodávajú s rovnakými ošetreniami a výhodami ako naše šošovky pre jednotný zrak.

28. Môžem si objednať šošovky, ktoré korigujú astigmatizmus?

Áno. Ak trpíte astigmatizmom a potrebujete tórické šošovky, lekársky predpis bude obsahovať hodnotu cylinra a osi pre každé oko. Po zadaní predpisu v našom objednávkovom formulári sa zobrazí pole cylindra a osi, do ktorého môžete tieto hodnoty zadať.

29. Čo mám robiť, keď cylinder ani os na šošovky nepotrebujem?

V prípade, že netrpíte astigmatizmom, nemusíte do šošoviek pridať cylinder ani os. Možno ste si však všimli, že náš systém ich napriek tomu žiada. Stačí vybrať 0,00 pre cylinder, 0 pre os a do vašich šošoviek nebudú pridané.

30. Je možné zvoliť iné šošovky ako tie, ktoré navrhuje váš systém?

Náš systém vyberá šošovky s optimálnym indexom lomu podľa predpisu. Je možné manuálne zmeniť tento výber, nezabudnite však, že to môže mať vplyv na konečný výsledok. Ak sa odchýlite od návrhov nášho systému, nie je možné úplne zaručiť vašu predstavu o konečnom výsledku. Niektoré dioptrie nefungujú s určitými indexami lomu.

31. Je možné prebrúsiť šošovky, ktoré som kúpil predtým, a dať ich do nového rámu?

Šošovky je potrebné vyrobiť špeciálne pre rám, aby boli správne vycentrované a zarovnané. Je takmer nemožné, aby šošovky na predpis zapadli do nového rámu bez narušenia zarovnania. Preto nie je možné túto službu poskytovať.

32. Môžem si objednať hotové počítačové okuliare proti modrému svetlu, alebo musím filter modrého svetla pridať k objednávke bežných okuliarov?

Aj keď je možné do všetkých našich dioptrických skiel na mieru pridať filter blokujúci modré svetlo, možno hľadáte len jednoduché okuliare bez predpisu. V takom prípade si môžete pozrieť našu špeciálnu ponuku okuliarov k počítaču. Všetky tieto okuliare sa dodávajú s vysokokvalitnými sklamii bez predpisu, ktoré sú vylepšené našimi 5 štandardnými úpravami skiel a filtrom blokujúcim modré svetlo . Ak teda chcete odstrániť únavu digitálnych očí, zaobstarajte si jedny z našich počítačových okuliarov!

Kúpiť počítačové okuliare

33. Prečo je v mojich šošovkách vyrytý symbol?

Symbol sa ryje do multifokálnych šošoviek, ktoré sú naozaj v najlepšej kvalite. Aby sa odlíšili od ostatných šošoviek, pridáva sa na ne gravírovanie a je dôkazom kvality. Nebojte sa, žiadnym spôsobom nebude brániť vášmi videniu.

Viac o našich slnečných okuliaroch

Nižšie nájdete niektoré najčastejšie otázky týkajúce sa slnečných okuliarov:

34. Chránia vaše slnečné okuliare pred UV žiarením a má každá farba iný stupeň ochrany?

Ponúkame iba plne funkčné slnečné okuliare od renomovaných značiek, ktoré poskytujú potrebnú ochranu pre váš zrak. Rôzne odtiene slnečných skiel, poskytujú rôznu úroveň ochrany a rôzne využite. Viac o týchto rozdieloch nájdete tu.

35. Aký je rozdiel medzi zrkadlovými a polarizovanými slnečnými okuliarmi?

Polarizované šošovky obsahujú špeciálny filter, ktorý intenzívne blokuje odrazené svetlo, čo znižuje oslnenie a dodáva vašim očiam ochranu. Polarizované slnečné okuliare poskytujú vynikajúcu ochranu pred oslnením - najmä z vode. Viac o polarizovaných okuliaroch nájdete tu.

Sklá pokryté zrkadlovým povlakom pomáhajú vášmu videniu temperovaním jasného svetla. Zrkadlové sklá nielen chránia vaše oči, ale zrkadlový efekt skryje vaše oči pred svetom a vytvorí chladnú a tajomnú atmosféru na vašej tvári.

36. Môžem si u vás nechať vyrobiť zo slnečných okuliarov dioptrické slnečné okuliare?

Áno. Vyberte si akékoľvek okuliare z kategórie Dioptrické slnečné okuliare a my Vám do nich zabrúsime sklá podľa Vášho očného predpisu.

Kúpiť okuliare so slnečným klipom

Dodanie a vrátenie tovaru

Nasledujúca časť objasňuje niektoré z najčastejších otázok, ktoré dostávame ohľadom doručenia a vrátenia tovaru. Pre všeobecné informácie a otázky týkajúce sa objednávok sa pozrite na naše Časté otázky - objednávky.

37. Ako dlho potrvá, kým moje nové dioptrické okuliare prídu?

Pri objednávaní okuliarov, po zadaní platby, je potrebné urobiť niekoľko krokov. Po prijatí objednávky naši optici overia váš lekársky predpis s našimi zásobami a začnú brúsiť šošovky. Ďalej ich vložia do rámu a okuliare správne otestujú. Tento proces výroby okuliarov zvyčajne trvá 3 až 7 pracovných dní, v závislosti od typu vybratých šošoviek. Potom naši optici dodajú hotové okuliare do nášho centrálneho skladu, odkiaľ vám budú zaslané. Napríklad, z dôvodu veľkého počtu objednávok, ktoré sme dostali počas pandémie COVID-19, skutočne nastala pomalšia dodacia lehota. Dodanie okuliarov zvyčajne trvá 7 až 14 pracovných dní.

38. Ako dlho potrvá, kým prídu moje slnečné okuliare?

Slnečné okuliare nevyžadujú čas na brúsenie, montáž a testovanie šošoviek, preto sa dodávajú v našom normálnom doručovacom čase.

39. Prečo trvalo doručenie mojich dioptrických okuliarov dlhšie?

Za normálnych okolností sú naši optici schopní dodať vaše okuliare včas. Vždy sa však snažíme dokončiť naše produkty podľa najvyšších štandardov. Napríklad v obdobiach, ako je napríklad kríza COVID-19, môže byť z dôvodu nariadení vlády obmedzená výroba a počet objednávok nemôže prekročiť hranicu, ktorú môžu naši optici denne spracovať. Je tiež možné, že naši dodávatelia nebudú zo žiadnych zvláštnych okolností oneskorení. Dodacie lehoty sa preto vždy môžu meniť.

40. Ako dlho vydrží moja záruka na okuliare?

Naše okuliare sa dodávajú so štandardnou zárukou dva roky. Slnečné okuliare, rámy a okuliare sa dodávajú v optimálnom stave a pred odoslaním sú dôkladne skontrolované. V zriedkavých prípadoch, kedy by mal prísť produkt poškodený , kontaktujte náš zákaznícky servis. Sťažnosti na škody spôsobené nesprávnym používaním, nesprávnou starostlivosťou alebo častým používaním, nie sú oprávnené na náhradu alebo výmenu.

41. Ako môžem vrátiť dioptrické okuliare?

Dioptrické šošovky na lekársky predpis sa vyrábajú na základe konkrétnych, individuálnych požiadaviek, a preto nárok na vrátenie nemajú . Prípadnú náhradu môžu získať iba rámy. Táto podmienka platí od momentu spracovania objednávky bez ohľadu na stav prepravy. Rámy sa nesmú poškodiť. V prípade akýchkoľvek otázok sa obráťte na náš zákaznícky servis, ktorý vám poskytne ďalšie informácie o tom, ako vám môžeme pomôcť.

Ak si však myslíte, že kvalita šošoviek je nízka alebo ak sú vaše šošovky nejakým spôsobom poškodené, môžeme ich poslať na kontrolu kvality. Ak sa zistí závada alebo nízka kvalita šošoviek, samozrejme šošovky vymeníme. Pozrite si prosím naše obchodné podmienky.

42. Ako môžem vrátiť slnečné okuliare?

Ak si prajete vrátiť alebo vymeniť slnečné okuliare alebo rámy do 14 dní od dátumu prijatia, požadujeme, aby ste vrátili kompletný produkt vrátane puzdra, vonkajšej škatule, všetkého vo vnútri škatule, čistiacich handier a akýchkoľvek identifikačných nálepiek značky. Inými slovami, výrobok musí byť presne v rovnakom stave ako po prijatí, v opačnom prípade sa považuje za neúplný a vrátenie alebo výmena nebude možná. Pozrite si prosím naše obchodné podmienky