Garancia vrátenia peňazí

Garantujeme vám vrátenie peňazí za šošovky TopVue.

Vyskúšajte kontaktné šošovky TopVue! Ak nebudete spokojní, vrátime vám celú čiastku.

Podmienky vrátenia peňazí

• Vrátené kontaktné šošovky musia prísť riadne zabalené a nepoškodené vrátane dokladu o kúpe.
• Garanciu vrátenia peňazí môžete uplatniť na rovnaké šošovky TopVue s rovnakou dioptriou iba jedenkrát.
• Vrátená zásielka musí obsahovať určený počet vrátených šošoviek podľa nasledujúcej tabuľky.

Zakúpené baleniePočet šošoviek, ktoré musíte vrátiť
TopVue Elite+ (180 šošoviek)
TopVue Elite+ (90 šošoviek)
TopVue Elite+ (30 šošoviek)
TopVue Elite+ (10 šošoviek)
TopVue One+ (90 šošoviek)
TopVue One+ (30 šošoviek)
TopVue Daily (180 šošoviek)
TopVue Daily (90 šošoviek)
TopVue Daily (30 šošoviek)
TopVue Daily (10 šošoviek)
TopVue Air (6 šošoviek)
TopVue Air for Astigmatism (6 šošoviek)
TopVue Air for Astigmatism (3 šošovky)
TopVue Air Multifocal (6 šošoviek)
TopVue Air Multifocal (3 šošovky)
TopVue Premium (6 šošoviek)
TopVue Premium for Astig. (6 šošoviek)
TopVue Premium for Astigmatism (3 šošovky)
TopVue Bi-weekly (6 šošoviek)
TopVue Plus (6 šošoviek)
TopVue Monthly (6 šošoviek)
TopVue Color – nedioptrické (10 šošoviek)
TopVue Color – dioptrické (10 šošoviek)
TopVue Color – nedioptrické (2 šošovky)
TopVue Color – dioptrické (2 šošovky)
172 nepoškodených šošoviek
86 nepoškodených šošoviek
26 nepoškodených šošoviek
8 nepoškodených šošoviek
86 nepoškodených šošoviek
26 nepoškodených šošoviek
172 nepoškodených šošoviek
86 nepoškodených šošoviek
26 nepoškodených šošoviek
8 nepoškodených šošoviek
4 nepoškodené šošovky
4 nepoškodené šošovky
2 nepoškodené šošovky
4 nepoškodené šošovky
2 nepoškodené šošovky
4 nepoškodené šošovky
4 nepoškodené šošovky
2 nepoškodené šošovky
4 nepoškodené šošovky
4 nepoškodené šošovky
4 nepoškodené šošovky
8 nepoškodených šošoviek
8 nepoškodených šošoviek
1 nepoškodená šošovka
1 nepoškodená šošovka


• Na ostatné balenia kontaktných šošoviek TopVue sa garancia vrátenia peňazí nevzťahuje!
• Poštovné pri vrátení kontaktných šošoviek hradí zákazník.
• Nezabudnite uviesť údaj, akým spôsobom chcete peniaze vrátiť (poslať na váš účet alebo previesť ako kredit na ďalší nákup).
• Balík odošlite v pevnej krabičke na adresu: Zásielkovňa.sk – Alensa.sk, ID 9392237, Muchovo námestie 3624/8, 851 01 Bratislava.
• Vybavenie reklamácie či vrátenia tovaru môže trvať 1 – 2 týždne.

Pages comments: Reply to # - Zrušiť
#205
Monika Semanová

Dobrý deň, chcela by som vrátiť šošovky Dailes total (90 kusov) vyskúšane iba 2 páry šošoviek, avšak chcela by som sa opýtať ak som obdržala darček za nákup, mám aj ten darček pribaliť do balíka aby mojej reklamácií bolo vyhovené ? Ďakujem pekne

#207
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme za otázku. Služba garancia vrátenia peňazí sa vzťahuje len na kontaktné šošovky z radu TopVue. K reklamácii kontaktných šošoviek Dailies total (90 kusov), bude potrebné doložiť chybný pár šošoviek na posúdenie a potvrdenie, že ste mali tieto šošovky odborne aplikované kontaktológom (nie staršie ako 1 rok). Zlý výber kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je dôvodom na reklamáciu. Priložený darček k nákupu samozrejme vracať nemusíte. Pekný deň.

#202
Kyrylo

Dobry den, Chcel by som vyskusat Air Optix plus HydraGlyde, ale nie som si isty ci to bude ok. Co mam moznost vratit zvysok, ak to nebude v pohode? Dakujem

#203
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Služba Garancia vrátenia peňazí funguje len pri značke TopVue a z tejto rady kontaktných šošoviek Vám môžeme odporučiť šošovky TopVue Air, ktoré majú podobné parametre ako šošovky Air Optix plus HydraGlyde. Ak trváte na vyskúšaní kontaktných šošoviek Air Optix plus HydraGlyde, odporúčame Vám, využiť služby svojho kontaktológa. Pokiaľ Vám po aplikácii u kontaktológa budú šošovky vyhovovať, môžete potom bez obáv zo straty investície nakupovať na internete. Zatiaľ Vám prajeme pekný deň.

#190
Iveta

Dobry den, Chcela by som vratit kontaktne sosovky TopVue Air Multifocal (3 sosovky) v pocte 2 ks. Potrebujem na to specialny formular? Nemozem ziadny najst. Dakujem za info. Pekny deb Iveta Popadakova

#191
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku. Pri vrátení kontaktných šošoviek prosím do balíčka priložte krátky list, v ktorom uveďte Vaše kontaktné údaje, číslo objednávky prípadne priložte kópiu faktúry a pripíšte, akým spôsobom by ste si priala vrátiť peniaze – späť na účet (uveďte číslo účtu), alebo formou kreditu na Váš zákaznícky účet. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť. Zatiaľ majte pekný deň.

Slovenská Pošta GLS Zásilkovna
Top