Obchodné podmienky

Výhody nákupu u nás

Nerozbalené výrobky prijímame do 14 dní bez problémov späť
Kedykoľvek nám píšte alebo volajte (Kontakty)
Disponujeme najväčším skladom šošoviek na celom Slovensku

Ceny poštovného

Spôsob doručenia Spôsob platby Cena   
Slovenská pošta Slovenská pošta – doručenie na adresu: Platba vopred
Dobierka
Objednávky nad 10 €
1,99 €
2,49 €
ZADARMO
GLS Doručenie na adresu kuriérskou službou GLS: Platba vopred
Dobierka
2,99 €
3,49 €
Zasielkovna.sk Osobné vyzdvihnutie:
Výdajné miesta po celom Slovensku
Platba vopred
Hotovosť
Objednávky nad 10 €
1,39 €
2,39 €
ZADARMO

Dodanie

Zákazník má možnosť rozlíšiť v objednávkovom formulári dodaciu a fakturačnú adresu a podľa potreby pridať poznámku. Toto sa potom automaticky objaví na daňovom doklade.

Tovar skladom, expedujeme nasledovne:

Spôsob dodania Čas objednania Deň odoslania Doručenie
Dobierka (Slovenská pošta) do 14:30 v deň objednania nasledujúci pracovný deň po obdržania objednávky
po 14:30 nasledujúci pracovný deň po objednaní nasledujúci pracovný deň po expedovaní
Platba vopred ----- v deň pripísania platby na náš účet/prijatia potvrdenia o prevedení transakcie nasledujúci pracovný deň po expedovaní
Dobierka (GLS Slovakia) do 15.00 v deň objednania nasledujúci pracovný deň po obdržania objednávky
po 15.00 nasledujúci pracovný deň po objednaní nasledujúci pracovný deň po expedovaní
Osobné
vyzdvihnutie (Zásielkovňa)
do 14:00 v deň objednania možnosť vyzdvihnutia po obdržaní sms s informáciou o uložení na požadovanej pobočke
po 14:00 následujúca pracovný deň po objednaní možnosť vyzdvihnutia po obdržaní sms s informáciou o uložení na požadovanej pobočke

Pozn: Slovenská pošta a GLS Slovakia garantujú doručenie v nasledujúci pracovný deň po odoslaniu zásielky. Čas dodania nie je možné vopred odhadnúť.

Neskladový tovar expedujeme spravidla medzi 4. a 6. pracovným dnom odo dňa, keď bola objednávka prijatá. V prípade niektorých špeciálnych výrobkov (farebné a tórické kontaktné šošovky) alebo u neobvyklých dioptrických hodnôt môže vo výnimočných prípadoch prísť ku predĺženiu dodania. O skladovosti a predpokladanom termínu dodania Vás informujeme po vyplnení parametrov kontaktných šošoviek v objednávkovom formulári pred potvrdením objednávky.

Základné ustanovenie

Nižšie uvedené obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.alensa.sk . Obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súladu s právom Českej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadi sa vzťahmi, ktoré nie sú týmito obchodnými podmienkami upravené, občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Sb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Sb.). Ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami obchodným zákonníkom (č. 513/1991 Sb.), v aktuálnom znení noviel.

Objednávanie

Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky kupujúceho. K potvrdeniu objednávky prichádza telefonicky alebo elektronicky do niekoľko minút po odoslaní objednávkového formulára. Daňový doklad je poslaný zákazníkovi vždy s tovarom. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.

Cena, prepravné, platba

Spotrebiteľ platí cenu uvedenú v okamžiku podania záväznej objednávky. Cena je vždy konečná, vrátane príslušnej sadzby DPH. Ceny za dopravu závisia na zvolenom spôsobu dopravy a platby a sú súčasťou objednávkového formulára, preto známe zákazníkovi pred odoslaním finálnej objednávky. Cena poštovného zhruba odpovedá skutočným nákladom na dopravu. Pre objednávky nad 10 € je poštovné a osobný odber zadarmo (nevzťahuje sa na doručenie kuriérnou službou GLS). Balné neúčtujeme. Akčné ponuky a ceny sú platné po celú dobu ich zobrazovania na stránkach alensa.sk.

V prípade platby vopred bankovým prevodom odosielame tovar až po pripísaniu čiastky na náš účet v Tatrabanke:


Bankové spojenie:

Číslo nášho účtu: 2626750953/1100 (účet u Tatra banka a.s.)
IBAN: SK51110000000­02626750953
SWIFT: TATRSKBX
Adresa centrály banky: Tatra banka, a.s. Hodzovo nám. 3, 811 06 Bratislava, Slovenská republika.

Platobné inštrukcie zašleme emailom po potvrdení objednávky. Pre urýchlenie dodávky zašlite bankou vygenerované potvrdenie o zadaní platby v grafickom formátu alebo v PDF na info@alensa.sk. Textové potvrdenie uznávame iba pokiaľ je na uvedený email odoslaný priamo Vaším bankovým ústavom.

Platiť je možné tiež v hotovosti pri osobnom odbere.

Reklamácie a záručné podmienky

Záručná lehota, ktorá činí u spotrebného tovaru 24 mesiacov, začína bežať prevzatím tovaru. Ak je na predávanej veci, jej obalu alebo návodu k nej pripojenom vyznačená v súlade so zvláštnymi právnymi predpisy lehota k použitiu veci (expirácia), skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Bežne dodávame kontaktné šošovky s datumom expirace 24 a viac mesiacov. Pokiaľ sa chcete informovať na expiračné údaje Vami objednaných šošoviek, radi Vám ich poskytneme na uvedených kontaktoch.
Daňový doklad, ktorý dostanete s tovarom, slúži zároveň ako záruční list.

Adresa pre zasielanie reklamácií:

Alensa.sk
SNP 100
906 11 Prietrž

Reklamácie odporúčame zasielať doporučene v pevnom obale, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Pokiaľ reklamujete už rozbalenú (použitú) kontaktnú šošovku, je treba zaistiť, aby v priebehu prepravy balíčku k nám nedošlo k ich vyschnutiu. Odporúčame šošovku vložiť do puzdra, zaliať roztokom a pevne uztvoriť. K reklamovanému tovaru je treba priložiť tiež list s popisom chyby a výrobným číslom šošovky.

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@alensa.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS nájdete na www.economy.gov.sk.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na www.ec.europa.eu.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.

Prevádzkovateľ obchodu

Internetový obchod www.alensa.sk prevádzkuje

Odstúpenie od zmluvy

Každá fyzická osoba má zo zákona právo do 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je nutné dodržať nižšie uvedené podmienky:

• vrátený tovar musí byť kompletný
• tovar nesmie byť nijak porušený či znehodnotený (otvorenie obalu apod.) Pokiaľ spotrebiteľ poruší originálny obal u dodaného výrobku, u ktorého sa nedá predpokladať, že by ho bolo možné následkom toho z hygienických či bezpečnostných dôvodov ešte použiť, nie je možné takýto tovar vrátiť – stáva sa ďalej nepredajným
• priložte prosím nami vystavený predajný doklad, jeho kópiu alebo číslo objednávky
• uveďte svoje číslo bankového účtu

Odporúčame zasielať vrátený tovar v pevnom obale, nie v obálke (ani protinárazovej). V prípade poškodenia zásielky v priebehu prepravy k nám nemusí byť balíček nami prevzatý.

Náklady na dopravu spojené s vrátením tovaru nesie zákazník.

V prípade odstúpenia od zmluvy pri dodržaní vyššie uvedeného, klient obdrží celú čiastku vrátane fakturovaného poštovného, okrem nákladov, ktoré má zákazník spojené s podaním balíčku s vráteným tovarom. Čiastka bude vrátená na Vami zadaný účet behom 5–10 dní od dodania vráteného tovaru.

Slnečné okuliare a okuliarové rámy

Vážení zákazníci, keď sa rozhodnete vrátiť slnečné okuliare či okuliarové rámy v zákonom danej 14dennej dobe, prosíme Vás o vrátenie tovaru v kompletnom stave – teda aj vrátenie originálnych obalov. Obaly sú nenahraditeľné a patria do kompletného balenia výrobku. Ďalší predaj takto nekompletného tovaru je pre nás veľmi komplikovaný. Ďakujeme za pochopenie a ochotu.

Ochrana osobných údajov

Pri predaji tovaru zhromažďuje spoločnosť ALENSA a prevádzkovateľ e-shopu alensa.sk, iba kontaktné údaje, konkrétne celé meno, adresy, telefónne čísla a emailové adresy, za účelom odoslania tovaru, komunikácie so zákazníkmi, štátnou správou a dopravcami. Kupujúci súhlasí s tým, že tieto údaje môžu byť použité predávajúcim k výše uvedenému účelu. Tieto údaje nie sú poskytované ďalším tretím stranám.

Zásady ochrany osobných údajov

Spoločnosť Alensa, s.r.o., prevádzkovateľ e-shopu alensa.sk, zbiera iba kontaktné údaje nevyhnutné na prepravu tovaru a komunikáciu so zákazníkmi: a síce, meno a priezvisko zákazníka, adresa, telefónne číslo a e-mailovú adresu. Kupujúci súhlasí s tým, že tieto údaje môžu byť použité predávajúcim za vyššie uvedeným účelom. Tieto informácie nebudú sprístupnené tretím stranám s výnimkou prepravných spoločností.

Cookies

S cieľom zlepšiť naše webové stránky a Váš zážitok z nakupovania, používame „cookies“. Cookies obsahujú len informácie, ktoré sme poslali do Vášho počítača, nie sú však schopné čítať Vaše osobné údaje. Tým, že nám umožníte používať cookies, môžeme indentifikovať zariadenie, ktoré používate, nie však jedinca, ktorý ho používa. 

Používame tri rôzne typy cookies pre optimalizáciu Vašej skúsenosti s online nakupovaním:

(1) Dočasné cookies sledujú Vaše návštevy na našich stránkach pre analyzovanie rôznych vzorcov správania. Umožňujú nám získať dáta pre optimalizáciu našich webových stránok, personalizáciu a zlepšenie ich štruktúry. Tento typ cookies sú automaticky vymazané po opustení našich stránok.

(2) Trvalé cookies zostávajú vo Vašom počítači dlhšiu dobu a umožňujú personalizáciu a registračné služby pri budúcich návštevach. Tieto cookies sú automaticky vymazané po určitej dobe, ale tiež môžu byť kedykoľvek manuálne vymazané užívateľom.

(3) Cookies tretej strany sú používané našimi partnermi a poskytujú nám informácie o Vašich záujmoch o určité produkty a stránky. Neukladajú žiadne osobné údaje, namiesto toho sú informácie ukladané pod neidentifikova­teľnými pseudonymmi. Tieto cookies sú uložené vo Vašom počítači a po určitom čase automatický vymazané.

Cookies sú akceptované predvoleným nastavením väčšiny prehliadačov a môžete ich individuálne povoliť/zakázať v nastaveniach. Upozorňujeme, že zakázanie cookies, môže viesť k nedostupnosti alebo neúplnej funkčnosti niektorých častí našich webových stránok.

Chceli by sme zdôrazniť, že dáta uložené v cookies, nebudú spojené s Vašimi osobnými údajmi pokiaľ Vás nepožiadame o súhlas (napríklad pri uložení adresy pre zaslanie tovaru).

Pokračovaním na naše stránky súhlasite s využitím cookies k optimalizovanou Vašej skúsenosti s nákupom. Ak akýmkoľvek spôsobom nie ste spokojní so zásadami ochrany osobných údajov, po prehliadnutí webových stránok si vymažte cookies, alebo používajte anonymné nastavenie Vášho prehliadača.

Slovenská Pošta GLS Zásilkovna
Top