Reklamácia a vrátenie tovaru

Založte nový požiadavok

Ak máte nejaký problém so zakúpeným tovarom, prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu a v záložke “Reklamácia a vrátenie tovaru” založte nový požiadavok kliknutím na tlačidlo Reklamovať / Vrátiť pri preferovanom tovare.


Založte nový požiadavok

Zabaľte tovar

Presvedčte sa, že je tovar úplný, hlavne pri okuliaroch (okuliare, puzdro, handrička, visačky, samolepky atď.). Tovar starostlivo zabaľte do pevnej krabice, (v prípade väčšej krabice vyplňte, prosím, prázdny priestor), aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru. V prípade kontaktných šošovek, ktoré vykazujú nedostatky, uložte šošovky do malej fľaštičky alebo puzdra a zalejte ich čerstvým roztokom tak aby nevyschli. Starostlivo a pevne ich uzavrite. Do balíčka s reklamovanými šošovkami priložte originálnu krabičku a aj ďalšie nepoužité blistre so šošovkami z daného balenia.

Priložte kópiu faktúry

Do balíčka priložte aj kópiu faktúry, ktorá nám pomôže rýchlejšie spracovať Váš požiadavok.
Ak nevyužijete náš on-line formulár , je nutné k tovaru priložiť aj sprievodný list na ktorý uvediete číslo objednávky, kontaktné údaje a popis situácie.

Preprava balíčka

a) Packetou ZDARMA
Balík prineste na podacie miesto Packety a pri podaní zásielky nahláste unikátny kód, ktorý od nás obdržíte e-mailom po založení požiadavku v zákazníckom účte . Potom stačí, ak do balíčka priložíte meno odosielateľa alebo číslo objednávky.
V prípade využitia služby Packeta nie je nutné na balíček uvádzať adresu odosielateľa, všetko potrebné je už obsiahnuté v podacom kóde.

b) Iným dopravcom
Balíček zašlite na adresu:

Packeta.sk - Alensa.sk
ID 9392237
VGP Park Bratislava Hala D,
Ampérova,
900 27 Bernolákovo

Podací lístok či doklad o podaní balíčka si starostlivo uschovajte.V prípade uznanej reklamácie vám budeme môcť vzniknuté náklady na dopravu preplatiť. Pokiaľ je tovar vrátený v rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy, potom nárok na preplatenie dopravy nevzniká.

Počkajte na ukončenie reklamácie

Na spracovanie Vášho reklamačného požiadavku potrebuje reklamačné oddelenie čas. Priebeh Vašej reklamácie môžete sledovať tu.


Sledovať stav reklamačného požiadavku

Informácia o ukončení reklamácie

Informáciu o zmene stavu reklamácie obdržíte e-mailom.

Informácia k reklamáciám

Ak potrebujete reklamovať dioptrické okuliare zhotovené na mieru, podľa Vášho očného predpisu, kontaktujte najprv náš zákaznícky servis, prosím. Aby sme Vám vyšli v ústrety, urobíme maximum.
Pri reklamácií ostatných okuliarov (slnečných, športových, počítačových, okuliarových rámov s demo sklami atď.) zašlite, prosím, späť všetko dodané príslušenstvo (puzdro, handrička, slnečný klip, atď.).

Pri kontaktných šošovkách TopVue a Gelone môžete využiť službu Garancie vrátenia peňazí .


Informácia k vrátenému tovaru

Pri vrátení okuliarov (slnečných, športových či dioptrických) zašlite, prosím, späť všetko príslušenstvo (napr. puzdro, handričku, slnečný klip atď.).
Ak sa rozhodnete vrátiť dioptrické okuliare, zabrúsené na základe individuálnych požiadavok zákazníka (očného predpisu) do 30 dní od obdržania objednávky, vrátená suma bude zodpovedať čiastke okuliarového rámu. Bohužiaľ, za dioptrické sklá, zhotovené na mieru, nie je možné vrátiť peniaze.
Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy týkajúcej sa dioptrických okuliarov, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis na tel. čísle +421 220 570 790. Aby sme Vám vyšli v ústrety, urobíme maximum.


Kompletné informácie nájdete v obchodných podmienkach v sekcii:
- Odstúpenie od zmluvy
- Reklamácie a záručné podmienky