Reklamácia a vrátenie tovaru
Založte nový požiadavok
Ak máte nejaký problém so zakúpeným tovarom, prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu a v záložke “Reklamácia a vrátenie tovaru” založte nový požiadavok kliknutím na tlačidlo Reklamovať / Vrátiť pri preferovanom tovare.
Zabaľte tovar
Presvedčte sa, že je tovar úplný, hlavne pri okuliaroch (okuliare, puzdro, handrička, visačky, samolepky atď.). Tovar starostlivo zabaľte do pevnej krabice, (v prípade väčšej krabice vyplňte, prosím, prázdny priestor), aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru. V prípade kontaktných šošovek, ktoré vykazujú nedostatky, uložte šošovky do malej fľaštičky alebo puzdra a zalejte ich čerstvým roztokom tak aby nevyschli. Starostlivo a pevne ich uzavrite. Do balíčka s reklamovanými šošovkami priložte originálnu krabičku a aj ďalšie nepoužité blistre so šošovkami z daného balenia.
Priložte kópiu faktúry
Do balíčka priložte aj kópiu
faktúry, ktorá nám pomôže rýchlejšie spracovať Váš požiadavok.
Ak nevyužijete náš on-line
formulár , je nutné k tovaru priložiť aj sprievodný list na ktorý
uvediete číslo objednávky, kontaktné údaje a popis situácie.
Preprava balíčka
a) Packetou ZDARMA
Balík prineste na podacie miesto Packety a pri podaní zásielky
nahláste unikátny kód, ktorý od nás obdržíte e-mailom po založení
požiadavku v zákazníckom účte . Potom stačí, ak do balíčka
priložíte meno odosielateľa alebo číslo objednávky.
V prípade
využitia služby Packeta nie je nutné na balíček uvádzať adresu
odosielateľa, všetko potrebné je už obsiahnuté v podacom kóde.
b) Iným dopravcom
Balíček zašlite na adresu:
Packeta.sk - Alensa.sk
ID 9392237
VGP
Park Bratislava Hala D,
Ampérova,
900 27 Bernolákovo
Podací lístok či doklad o podaní balíčka si starostlivo uschovajte.V
prípade uznanej reklamácie vám budeme môcť vzniknuté náklady na dopravu
preplatiť. Pokiaľ je tovar vrátený v rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy,
potom nárok na preplatenie dopravy nevzniká.
Počkajte na ukončenie reklamácie
Na spracovanie Vášho reklamačného požiadavku potrebuje
reklamačné oddelenie čas. Priebeh Vašej reklamácie môžete sledovať tu.
Sledovať stav reklamačného požiadavku
Informácia o ukončení reklamácie
Informáciu o zmene stavu reklamácie obdržíte e-mailom.
Informácia k reklamáciám
Ak potrebujete reklamovať dioptrické okuliare
zhotovené na mieru, podľa Vášho očného predpisu, kontaktujte najprv náš
zákaznícky servis, prosím. Aby sme Vám vyšli v ústrety, urobíme maximum.
Pri reklamácií ostatných okuliarov (slnečných, športových,
počítačových, okuliarových rámov s demo sklami atď.) zašlite, prosím,
späť všetko dodané príslušenstvo (puzdro, handrička, slnečný klip,
atď.).
Pri kontaktných šošovkách TopVue a Gelone môžete
využiť službu Garancie vrátenia peňazí .
Informácia k vrátenému tovaru
Pri vrátení okuliarov (slnečných, športových
či dioptrických) zašlite, prosím, späť všetko príslušenstvo (napr.
puzdro, handričku, slnečný klip atď.).
Ak sa rozhodnete vrátiť
dioptrické okuliare, zabrúsené na základe individuálnych požiadavok
zákazníka (očného predpisu) do 30 dní od obdržania objednávky, vrátená
suma bude zodpovedať čiastke okuliarového rámu. Bohužiaľ, za dioptrické
sklá, zhotovené na mieru, nie je možné vrátiť peniaze.
Pre
odstúpenie od kúpnej zmluvy týkajúcej sa dioptrických okuliarov, prosím,
kontaktujte náš zákaznícky servis na tel. čísle +421 220 570 790. Aby sme
Vám vyšli v ústrety, urobíme maximum.
Kompletné
informácie nájdete v obchodných podmienkach v sekcii:
-
Odstúpenie od zmluvy
-
Reklamácie a záručné podmienky