Všetky vaše objednávky ihneď odosielame! Odporúčame vám objednávať s dostatočným predstihom, pretože v súčasnej situácii môže nastať zdržanie na strane dopravcov.

Reklamačné podmienky

Reklamačná adresa


Aj keď je to nepríjemné, môže sa to stať. Ak budete musieť reklamovať kontaktné šošovky alebo akékoľvek príslušenstvo, držte sa nasledujúceho postupu:

Reklamácie odporúčame zasielať doporučene v pevnom obale, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Pokiaľ reklamujete už rozbalenú (použitú) kontaktnú šošovku, je treba zaistiť, aby nedošlo k vyschnutiu šošovky v priebehu prepravy balíčku k nám. Odporúčame šošovku vložiť do puzdra s čerstvým roztokom a pevne uzatvoriť, puzdro ďalej starostlivo zabaľte do krabičky. K reklamovanému tovaru je treba priložiť list s popisom chyby a výrobným číslom šošovky. Na zadnú stranu balíčka nezabudnite napísať svoju spiatočnú adresu! Potom nám pošlite balíček na adresu:

Zásielkovňa.sk – Alensa.sk
ID 9392237
Kopčianska 3338/82A
851 01 Bratislava

Uistite sa, že máte možnosť sledovať svoju zásielku alebo dostanete doklad o vrátení zásielky! Zákaznícky servis si môže daný doklad od Vás vypýtať, v prípade Vami podnetného podozrenia, že s vrátením tovaru nie je niečo v poriadku.

Šošovky ďalej posielame dodávateľom, preto vybavenie reklamácie či vrátenie tovaru môže trvať až 30 dní. U dodávateľa sú kontaktné šošovky odborne posúdené a dodávateľ rozhodne o tom, či je daná reklamácia oprávnená a ide skutočne o výrobnú vadu. V prípade uznanej reklamácie Vám pošleme nový tovar alebo Vám vrátime peniaze na Váš bankový účet.

Nesprávny výber kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je dôvodom na reklamáciu. Zákazník musí mať kontaktné šošovky odborne aplikované a pri riešení reklamácie šošoviek si predávajúci môže vyžiadať potvrdenie o odbornej aplikácii kontaktných šošoviek (nie staršie ako 1 rok).Zhodné parametre nemusia nutne znamenať úplne totožné vlastnosti šošoviek.

Rovnako je to aj u farebných kontaktných šošoviek. Aj tie by mali byť najskôr odborne aplikované. Dôvodom pre reklamáciu farebných šošoviek nie je ani nespokojnosť s výslednou farbou, či nedostatočné krytie Vašej prirodzenej farby dúhovky. Efekt jednotlivých značiek a typov farebných kontaktných šošoviek sa líši.

Reklamácie slnečných okuliarov, dioptrických okuliarov a rámov

Vážení zákazníci, keď sa rozhodnete vrátiť slnečné okuliare či okuliarové rámy v zákonom danej 14dennej dobe, prosíme Vás o vrátenie tovaru v kompletnom stave – teda aj vrátenie originálnych obalov. Obaly sú nenahraditeľné a patria do kompletného balenia výrobku.

Slnečné okuliare, dioptrické okuliare a rámy sa dodávajú v optimálnom stave a pred odoslaním je dôkladne skontrolovaná kvalita všetkých produktov. V zriedkavých prípadoch, kedy by jeden z produktov mal prísť poškodený alebo chybný, kontaktujte náš zákaznícky servis a my daný podnet prešetríme a pomôžeme vám. Nároky na náhradu škody spôsobené nesprávnym použitím, nesprávnou starostlivosťou, bežným opotrebením alebo častým používaním nie sú oprávnené na reklamáciu. Za škody spôsobené samotným zákazníkom nie je možné poskytnúť ďalšie zľavy ani kompenzáciu.

Dioptrické okuliare sú vyrobené na základe špecifických individuálnych požiadaviek a preto nie je možné ich vrátenie. Možnosť vrátenia peňazí sa vzťahuje iba na vrátenie rámov. Táto podmienka platí od okamihu výroby okuliarov, aj v prípade, že okuliare ešte neboli odoslané.

Ďakujeme za pochopenie a rešpektovanie našich podmienok.

Stiahnite si reklamačný formulár

Slovenská Pošta GLS Zásilkovna
Top