Všetky vaše objednávky ihneď odosielame! Odporúčame vám objednávať s dostatočným predstihom, pretože v súčasnej situácii môže nastať zdržanie na strane dopravcov.

Reklamačné podmienky

Reklamačná adresa


Aj keď je to nepríjemné, môže sa to stať. Ak budete musieť reklamovať kontaktné šošovky alebo akékoľvek príslušenstvo, držte sa nasledujúceho postupu:

Reklamácie odporúčame zasielať doporučene v pevnom obale, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Pokiaľ reklamujete už rozbalenú (použitú) kontaktnú šošovku, je treba zaistiť, aby nedošlo k vyschnutiu šošovky v priebehu prepravy balíčku k nám. Odporúčame šošovku vložiť do puzdra s čerstvým roztokom a pevne uzatvoriť, puzdro ďalej starostlivo zabaľte do krabičky. K reklamovanému tovaru je treba priložiť list s popisom chyby a výrobným číslom šošovky. Na zadnú stranu balíčka nezabudnite napísať svoju spiatočnú adresu! Potom nám pošlite balíček na adresu:

Zásielkovňa.sk – Alensa.sk
ID 9392237
Kopčianska 3338/82A
851 01 Bratislava

Uistite sa, že máte možnosť sledovať svoju zásielku alebo dostanete doklad o vrátení zásielky! Zákaznícky servis si môže daný doklad od Vás vypýtať, v prípade Vami podnetného podozrenia, že s vrátením tovaru nie je niečo v poriadku.

Šošovky ďalej posielame dodávateľom, preto vybavenie reklamácie či vrátenie tovaru môže trvať až 30 dní. U dodávateľa sú kontaktné šošovky odborne posúdené a dodávateľ rozhodne o tom, či je daná reklamácia oprávnená a ide skutočne o výrobnú vadu. V prípade uznanej reklamácie Vám pošleme nový tovar alebo Vám vrátime peniaze na Váš bankový účet.

Nesprávny výber kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je dôvodom na reklamáciu. Zákazník musí mať kontaktné šošovky odborne aplikované a pri riešení reklamácie šošoviek si predávajúci môže vyžiadať potvrdenie o odbornej aplikácii kontaktných šošoviek (nie staršie ako 1 rok).Zhodné parametre nemusia nutne znamenať úplne totožné vlastnosti šošoviek.

Rovnako je to aj u farebných kontaktných šošoviek. Aj tie by mali byť najskôr odborne aplikované. Dôvodom pre reklamáciu farebných šošoviek nie je ani nespokojnosť s výslednou farbou, či nedostatočné krytie Vašej prirodzenej farby dúhovky. Efekt jednotlivých značiek a typov farebných kontaktných šošoviek sa líši.

Reklamácie slnečných okuliarov, dioptrických okuliarov a rámov

Vážení zákazníci, keď sa rozhodnete vrátiť slnečné okuliare či okuliarové rámy v zákonom danej 14dennej dobe, prosíme Vás o vrátenie tovaru v kompletnom stave – teda aj vrátenie originálnych obalov. Obaly sú nenahraditeľné a patria do kompletného balenia výrobku.

Vrátenie slnečných a dioptrických okuliarov:

Naše okuliare majú záruku dva roky.Tovar nesmie byť používaný ani poškodený. Originálne balenie nesmie byť poškodené. Ak chcete vrátiť, prípadne vymeniť slnečné okuliare alebo dioptrické rámy, je potrebné vrátiť kompletný produkt vrátane puzdra, vonkajšej krabice, všetkého čo sa s produktom v krabici nachádzalo, čistiacej handričky, identifikačnej kartičky a nálepky. Inými slovami, produkt musí byť zaslaný naspäť k nám v rovnakom stave v akom ste ho od nás obdržali. Produkt je považovaný za nekompletný, ak akákoľvek z týchto položiek chýba. V prípade chýbajúcich alebo poškodených položiek nebude výmena ani vrátenie peňazí možná. Ďakujeme za pochopenie a Vašu spoluprácu.

Slnečné okuliare, dioptrické okuliare a rámy sa dodávajú v optimálnom stave a pred odoslaním je dôkladne skontrolovaná kvalita všetkých produktov. V zriedkavých prípadoch, kedy by jeden z produktov mal prísť poškodený alebo chybný, kontaktujte náš zákaznícky servis a my daný podnet prešetríme a pomôžeme vám. Nároky na náhradu škody spôsobené nesprávnym použitím, nesprávnou starostlivosťou, bežným opotrebením alebo častým používaním nie sú oprávnené na reklamáciu. Za škody spôsobené samotným zákazníkom nie je možné poskytnúť ďalšie zľavy ani kompenzáciu.

Dioptrické sklá sú vyrábané na základe špecifických, individuálných požiadaviek, a preto sa na ne nevzťahuje možnosť reklamácie ani iná forma kompenzácie. Je možné vrátiť len dioptrické rámy. Táto podmienka platí od chvíle, kedy za dioptrické sklá zákazník zaplatí, bez ohľadu na stav objednávky.


V prípade, že máte podozrenie že vo vašich okuliaroch sú chybné sklá:

Ak máte pocit, že kvalita vašich skiel nie je dostatočná alebo že sú vaše sklá poškodené, je možné ich poslať na kontrolu kvality. Ak sa chyba preukáže alebo budú okuliare považované za nekvalitné, sklá vám na naše náklady vymeníme alebo vám za ne vrátime peniaze.

Pri kontrole kvality jednoohniskových dioptrických skiel kontaktujte náš zákaznícky servis a uistite sa, že ste zaslali aj platný očný predpis – nie starší ako 1 rok. Pri vykonávaní kontroly kvality je tento predpis potrebný pre overenie, či dioptrie v sklách sú rovnaké ako sa uvádza na očnom predpise. Taktiež budete požiadaný aby ste vrátili váš tovar v kompletnom stave (rámy, sklá, doplnky, štítky, letáčiky atď…). Neodstraňujte sklá z dioptrického rá­mu!

Pri kontrole kvality multifokálnych/pro­gresívnych skiel, kontaktujte náš zákaznícky servis a taktiež nezabudnite zaslať platný očný predpis – nie starší ako 1 rok. Taktiež vás poprosíme aby ste vrátili tovar v kompletnom stave (rámy, sklá, doplnky, štítky, letáčiky, modré obaly demo skiel, modrú plastovú kartička atď…). Neodstraňujte sklá z rámu!

Reklamácie ktoré boli sfalšované alebo v nich chýbajú akékoľvek komponenty nemôžu byť uznané. Vždy pred reklamáciou slnečných alebo dioptrických okuliarov kontaktujte náš zákaznícky servis!

Ďakujeme za pochopenie a rešpektovanie našich podmienok.

Stiahnite si reklamačný formulár

Slovenská Pošta Remax/Pošta Zásilkovna
Top