Platobné metódy

Ako zaplatiť objednávku

Vybrať si môžete z nasledujúcich platobných metód:

  • Bankový prevod: platobné informácie sa zobrazia po potvrdení objednávky
  • Platobná karta: Visa, Visa Electron, Mastercard alebo Maestro
  • Dobierka: sumu uhradíte doručovateľovi pri prevzatí zásielky

Bezpečná platba

Všetky spôsoby platby sú bezpečné. Vaše osobné informácie budú použité výhradne pre účely platby a nebudú poskytnuté žiadnej tretej strane.

Platba online

Ak sa rozhodnete zaplatiť platobnou kartou, budete presmerovaní na 3D secure zabezpečenú platobnú bránu, kde budete požiadaní o zadanie platobných údajov z Vašej karty. Odkaz na bezpečnú platbu je vždy aktívny len obmedzenú dobu. Ak táto doba vyprší, k platbe sa opäť dostanete cez svoj užívateľský účet na Alensa.sk po prekliknutí do objednávky.

Platba bankovým prevodom

V prípade, že chcete objednávku zaplatiť bankovým prevodom, všetky potrebné informácie pre vykonanie platby sa zobrazia ihneď po dokončení objednávky. Tieto informácie Vám tiež zašleme v potvrdzujúcom e-maili. Upozorňujeme, že bankový prevod môže trvať až štyri dni a objednávka bude odoslaná až vo chvíli, keď budú peniaze pripísané na náš účet. Pokiaľ chcete odoslanie urýchliť, môžete nám poslať potvrdenie o platbe na info@alensa.sk.

Problémy s platbou

  • Ak to vyzerá, že platba neprebehla úspešne, skontrolujte si svoj bankový účet.
  • Ak platba prebehla úspešne, ale v našom systéme vyzerá ako nezaplatená, kontaktujte nás na info@alensa.sk, aby sme platbu preverili.
  • Ak sa stretnete s problémom na platobnej stránke, skúste sa prihlásiť do svojho účtu na Alensa.sk z iného prehliadača alebo zariadenia.
  • Ak máte ďalšie otázky, prečítajte si Časté otázky týkajúce sa objednávok alebo nás kontaktujte priamo.

Komentáre (8)

Odpovedať - Zrušiť
#262
Snježana

Dobrý deň poprosim o zaslanie odpovedy na moj email zo dňa 15.11.2021 S pozdravom Snježana Guljas Peretič

#263
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za komentár. Vašu otázku sme preverili v našom zákazníckom servise a odpoveď na email z 15.11. Vám bola zaslaná v ten deň okolo 11:25. Ak nemáte email v doručenej pošte, skúste, prosím, skontrolovať aj zložku s nevyžiadanou poštou, prípadne našu odpoveď vyhľadať pomocou našej emailovej adresy info@alensa.sk. Veríme, že odpoveď nájdete. Pokiaľ by ste mali ďalšie otázky alebo odpoveď nenájdete, neváhajte sa na nás obrátiť. Pekný deň.

#256
Miroslav

Dobry den, velmi sa mi paci system, ako mate vyriesenu platbu kartou na stranke. Prosim, akeho sprostredkovatela na platby kartou pouzivate? Vopred dakujem za odpoved a zelam pekny den. S pozdravom, Miro

#257
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Sprostredkovateľom platobnej brány je spoločnosť Adyen. Pekný deň.

#217
Maria Tokmarziev

Dobry den, nejde mi uhradit platba resp. nemala som moznost vlozit overovaci kod. Je to docasne alebo treba zvolit iny typ platby? Vopred dakujem

#218
info@alensa.sk

Dobrý deň, Mária, ďakujeme za otázku. Mrzí nás, že ste mali v priebehu platby ťažkosti. V systéme však evidujeme Vašu zásielku ako zaplatenú a vyexpedovanú. Pri platbe zrejme došlo k nejakej systémovej chybe na strane banky. Neevidujeme žiadne problémy s platbami. Zrejme išlo o ojedinelý prípad. Ak by ste chceli situáciu ďalej riešiť, obráťte sa, prosím, na Vašu banku. Pekný deň.

#211
Ivana

Dobrý deň, Nechcela mi prebehnúť online platba za obj.č. 80197380. Prosím, zašlite mi na mailovú adresu podklady potrebné pre platbu. Ďakujem

#212
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme za informácie. Celú situáciu s Vami riešilo zákaznícke oddelenie a všetko je už v poriadku. Pekný deň