Platobné metódy
Ako zaplatiť objednávku v e-shope
Vybrať si môžete z nasledujúcich platobných metód:
- Bankový prevod: platobné informácie sa zobrazia po potvrdení objednávky
- Platobná karta: Visa, Visa Electron, Mastercard alebo Maestro
- Dobierka: sumu uhradíte doručovateľovi pri prevzatí zásielky
- Google Pay
- Darčekový poukaz
Ako zaplatiť objednávku v optike
Platbu je možné vykonať kartou alebo hotovosťou.
Upozornenie: Neakceptujeme papierové poukážky benefitných programov.
Bezpečná platba
Všetky spôsoby platby sú bezpečné. Vaše osobné informácie budú použité výhradne pre účely platby a nebudú poskytnuté žiadnej tretej strane.
Platba online
Ak sa rozhodnete zaplatiť platobnou kartou, budete presmerovaní na 3D secure zabezpečenú platobnú bránu, kde budete požiadaní o zadanie platobných údajov z Vašej karty. Odkaz na bezpečnú platbu je vždy aktívny len obmedzenú dobu. Ak táto doba vyprší, k platbe sa opäť dostanete cez svoj užívateľský účet na Alensa.sk po prekliknutí do objednávky.
Platba bankovým prevodom
V prípade, že chcete objednávku zaplatiť bankovým prevodom, všetky potrebné informácie pre vykonanie platby sa zobrazia ihneď po dokončení objednávky. Tieto informácie Vám tiež zašleme v potvrdzujúcom e-maili. Upozorňujeme, že bankový prevod môže trvať až štyri dni a objednávka bude odoslaná až vo chvíli, keď budú peniaze pripísané na náš účet. Pokiaľ chcete odoslanie urýchliť, môžete nám poslať potvrdenie o platbe na info@alensa.sk .
Platba darčekovým poukazom
Platba darčekovým poukazom je možná iba poukazom zakúpeným na e-shope Alensa.sk. Pri platbe poukazom zadajte do kolónky pre vloženie zľavového kódu v košíku unikátny kód z poukazu. Poukaz je možné uplatniť iba pri jednorázovom nákupe, a to v jeho plnej výške. V prípade, že hodnota nákupu prevyšuje hodnotu poukazu, uhraďte iba rozdiel. Poukazom je možné zaplatiť akýkoľvek produkt či službu, ktorú náš e-shop ponúka.
Problémy s platbou
- Ak to vyzerá, že platba neprebehla úspešne, skontrolujte si svoj bankový účet.
- Ak platba prebehla úspešne, ale v našom systéme vyzerá ako nezaplatená, kontaktujte nás na info@alensa.sk , aby sme platbu preverili.
- Ak sa stretnete s problémom na platobnej stránke, skúste sa prihlásiť do svojho účtu na Alensa.sk z iného prehliadača alebo zariadenia.
- Ak máte ďalšie otázky, prečítajte si Časté otázky týkajúce sa objednávok alebo nás kontaktujte priamo.
Komentáre (6)
Dobry den pisal som email s prosbou o vratenie platby nakolko som jednu objednavku stornoval ale platba prebehla prevodom email isiel z adresy palo.peschl@post.cz kedy mi vratite platbu
Dobrý deň, ďakujeme Vám za komentár. Platba Vám bola vrátená 13.12.2023. Prajeme pekný deň!
Dobry den, neuvazujete nad platobnou metodou Edenred?
Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Tento spôsob platby nemáme v pláne zaradiť. Ďakujeme vám za pochopenie. Prajeme krásny deň.
Dobrý deň poprosim o zaslanie odpovedy na moj email zo dňa 15.11.2021 S pozdravom Snježana Guljas Peretič
Dobrý deň, ďakujeme Vám za komentár. Vašu otázku sme preverili v našom zákazníckom servise a odpoveď na email z 15.11. Vám bola zaslaná v ten deň okolo 11:25. Ak nemáte email v doručenej pošte, skúste, prosím, skontrolovať aj zložku s nevyžiadanou poštou, prípadne našu odpoveď vyhľadať pomocou našej emailovej adresy info@alensa.sk. Veríme, že odpoveď nájdete. Pokiaľ by ste mali ďalšie otázky alebo odpoveď nenájdete, neváhajte sa na nás obrátiť. Pekný deň.
Dobry den, velmi sa mi paci system, ako mate vyriesenu platbu kartou na stranke. Prosim, akeho sprostredkovatela na platby kartou pouzivate? Vopred dakujem za odpoved a zelam pekny den. S pozdravom, Miro
Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Sprostredkovateľom platobnej brány je spoločnosť Adyen. Pekný deň.
Dobry den, nejde mi uhradit platba resp. nemala som moznost vlozit overovaci kod. Je to docasne alebo treba zvolit iny typ platby? Vopred dakujem
Dobrý deň, Mária, ďakujeme za otázku. Mrzí nás, že ste mali v priebehu platby ťažkosti. V systéme však evidujeme Vašu zásielku ako zaplatenú a vyexpedovanú. Pri platbe zrejme došlo k nejakej systémovej chybe na strane banky. Neevidujeme žiadne problémy s platbami. Zrejme išlo o ojedinelý prípad. Ak by ste chceli situáciu ďalej riešiť, obráťte sa, prosím, na Vašu banku. Pekný deň.
Dobrý deň, Nechcela mi prebehnúť online platba za obj.č. 80197380. Prosím, zašlite mi na mailovú adresu podklady potrebné pre platbu. Ďakujem
Dobrý deň, ďakujeme za informácie. Celú situáciu s Vami riešilo zákaznícke oddelenie a všetko je už v poriadku. Pekný deň