Platobné metódy

Ako zaplatiť objednávku

Vybrať si môžete z nasledujúcich platobných metód:

  • Bankový prevod: platobné informácie sa zobrazia po potvrdení objednávky 
  • Platobná karta: Visa, Visa Electron, Mastercard alebo Maestro 
  • Dobierka: sumu uhradíte doručovateľovi pri prevzatí zásielky 

Bezpečná platba

Všetky spôsoby platby sú bezpečné. Vaše osobné informácie budú použité výhradne pre účely platby a nebudú poskytnuté žiadnej tretej strane.

Platba online

Ak sa rozhodnete zaplatiť platobnou kartou, budete presmerovaní na 3D secure zabezpečenú platobnú bránu, kde budete požiadaní o zadanie platobných údajov z Vašej karty. Odkaz na bezpečnú platbu je vždy aktívny len obmedzenú dobu. Ak táto doba vyprší, k platbe sa opäť dostanete cez svoj užívateľský účet na Alensa.sk po prekliknutí do objednávky.

Platba bankovým prevodom

V prípade, že chcete objednávku zaplatiť bankovým prevodom, všetky potrebné informácie pre vykonanie platby sa zobrazia ihneď po dokončení objednávky. Tieto informácie Vám tiež zašleme v potvrdzujúcom e-maili. Upozorňujeme, že bankový prevod môže trvať až štyri dni a objednávka bude odoslaná až vo chvíli, keď budú peniaze pripísané na náš účet. Pokiaľ chcete odoslanie urýchliť, môžete nám poslať potvrdenie o platbe na info@alensa.sk.

Problémy s platbou

  • Ak to vyzerá, že platba neprebehla úspešne, skontrolujte si svoj bankový účet.
  • Ak platba prebehla úspešne, ale v našom systéme vyzerá ako nezaplatená, kontaktujte nás na info@alensa.sk, aby sme platbu preverili.
  • Ak sa stretnete s problémom na platobnej stránke, skúste sa prihlásiť do svojho účtu na Alensa.sk z iného prehliadača alebo zariadenia.
  • Ak máte ďalšie otázky, prečítajte si Časté otázky týkajúce sa objednávok alebo nás kontaktujte priamo.

Pages comments: Reply to # - Zrušiť
#217
Maria Tokmarziev

Dobry den, nejde mi uhradit platba resp. nemala som moznost vlozit overovaci kod. Je to docasne alebo treba zvolit iny typ platby? Vopred dakujem

#218
info@alensa.sk

Dobrý deň, Mária, ďakujeme za otázku. Mrzí nás, že ste mali v priebehu platby ťažkosti. V systéme však evidujeme Vašu zásielku ako zaplatenú a vyexpedovanú. Pri platbe zrejme došlo k nejakej systémovej chybe na strane banky. Neevidujeme žiadne problémy s platbami. Zrejme išlo o ojedinelý prípad. Ak by ste chceli situáciu ďalej riešiť, obráťte sa, prosím, na Vašu banku. Pekný deň.

#211
Ivana

Dobrý deň, Nechcela mi prebehnúť online platba za obj.č. 80197380. Prosím, zašlite mi na mailovú adresu podklady potrebné pre platbu. Ďakujem

#212
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme za informácie. Celú situáciu s Vami riešilo zákaznícke oddelenie a všetko je už v poriadku. Pekný deň

Slovenská Pošta Remax/Pošta Zásilkovna