Platobné metódy
Ako zaplatiť objednávku
Vybrať si môžete z nasledujúcich platobných metód:
- Bankový prevod: platobné
informácie sa zobrazia po potvrdení objednávky
- Platobná
karta: Visa, Visa Electron, Mastercard alebo Maestro
- Dobierka:
sumu uhradíte doručovateľovi pri prevzatí zásielky
Bezpečná platba
Všetky spôsoby platby sú bezpečné. Vaše osobné informácie budú použité výhradne pre účely platby a nebudú poskytnuté žiadnej tretej strane.
Platba online
Ak sa rozhodnete zaplatiť platobnou kartou, budete presmerovaní na 3D secure zabezpečenú platobnú bránu, kde budete požiadaní o zadanie platobných údajov z Vašej karty. Odkaz na bezpečnú platbu je vždy aktívny len obmedzenú dobu. Ak táto doba vyprší, k platbe sa opäť dostanete cez svoj užívateľský účet na Alensa.sk po prekliknutí do objednávky.
Platba bankovým prevodom
V prípade, že chcete objednávku zaplatiť bankovým prevodom, všetky potrebné informácie pre vykonanie platby sa zobrazia ihneď po dokončení objednávky. Tieto informácie Vám tiež zašleme v potvrdzujúcom e-maili. Upozorňujeme, že bankový prevod môže trvať až štyri dni a objednávka bude odoslaná až vo chvíli, keď budú peniaze pripísané na náš účet. Pokiaľ chcete odoslanie urýchliť, môžete nám poslať potvrdenie o platbe na info@alensa.sk.
Problémy s platbou
- Ak to vyzerá, že platba neprebehla úspešne, skontrolujte si svoj bankový účet.
- Ak platba prebehla úspešne, ale v našom systéme vyzerá ako nezaplatená, kontaktujte nás na info@alensa.sk, aby sme platbu preverili.
- Ak sa stretnete s problémom na platobnej stránke, skúste sa prihlásiť do svojho účtu na Alensa.sk z iného prehliadača alebo zariadenia.
- Ak máte ďalšie otázky, prečítajte si Časté otázky týkajúce sa objednávok alebo nás kontaktujte priamo.
Dobry den, nejde mi uhradit platba resp. nemala som moznost vlozit overovaci kod. Je to docasne alebo treba zvolit iny typ platby? Vopred dakujem
Dobrý deň, Mária, ďakujeme za otázku. Mrzí nás, že ste mali v priebehu platby ťažkosti. V systéme však evidujeme Vašu zásielku ako zaplatenú a vyexpedovanú. Pri platbe zrejme došlo k nejakej systémovej chybe na strane banky. Neevidujeme žiadne problémy s platbami. Zrejme išlo o ojedinelý prípad. Ak by ste chceli situáciu ďalej riešiť, obráťte sa, prosím, na Vašu banku. Pekný deň.
Komentáre (4)