Kontaktné šošovky
SofLens Multi-Focal sú mesačné šošovky určené na denné
nosenie a na korekciu tzv. presbyopie, teda slabozrakosti, keď človek okolo
40. roku života čelí zhoršujúcemu sa zraku a prestáva vidieť ostro
nablízko aj do diaľky.
Kontaktné šošovky SofLens
Multi-Focal umožňujú ostrosť videnia nablízko, na strednú
vzdialenosť a do diaľky bez namáhavého zaostrovania. Ide o technologicky
vydarené kontaktné šošovky z kvalitného materiálu, ktoré prinášajú
nielen ostré videnie, ale aj vysoký komfort.
Kontaktné šošovky
SofLens Multi-Focal môžete mať v oku po celý deň, nie sú
však určené na prespávanie. Na noc treba šošovky vybrať z oka, očistiť
a uložiť do fyziologického roztoku. Hodnota ADD POWER je
špeciálna dioptrická hodnota pridávaná k dioptrickej korekcii do diaľky
umožňujúca zachovanie ostrého videnia na strednú vzdialenosť aj
nablízko.
217 našich zákazníkov odporúča tento produkt.
recenzie nie sú overené
Komentáre
(1)
Máte nejaké otázky?
Karin Hindáková
Dobrý deň.
Po otvorení kontaktných šošoviek a vložení do očí mám v pravom oku zahmlenie a nevidím cez tú šošovku nič, ľavé je ok. Ako mám teraz postupovať? Mám vyskúšať aj ďalšiu šošovku, alebo rovno reklamovať ? V balíku mám tri. Ďakujem za odpoveď.
Hindáková
Odpoveď
info@alensa.sk
Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Skúste šošovku vyčistiť. Je
možné, že sa na ňu mohlo dostať mastný film z pleťového krému alebo z
mydla s prídavkom mlieka či olejov. V prípade, že problém pretrváva aj po
mechanickom čistení šošovky, pokúste sa šošovku odfotiť a e-mailom
kontaktujte zákaznícke oddelenie. Šošovku uložte do pohára alebo púzdra a
zalejte ju roztokom tak, aby nevyschla. Šošovku je nutné uschovať pre
prípad reklamácie. Pekný deň.
Používame cookies, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok z našej stránky. Prehliadaním našej stránky s tým
súhlasíte.
Viac informácií o súboroch cookies!
OK
Komentáre (1)
Dobrý deň. Po otvorení kontaktných šošoviek a vložení do očí mám v pravom oku zahmlenie a nevidím cez tú šošovku nič, ľavé je ok. Ako mám teraz postupovať? Mám vyskúšať aj ďalšiu šošovku, alebo rovno reklamovať ? V balíku mám tri. Ďakujem za odpoveď. Hindáková
Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Skúste šošovku vyčistiť. Je možné, že sa na ňu mohlo dostať mastný film z pleťového krému alebo z mydla s prídavkom mlieka či olejov. V prípade, že problém pretrváva aj po mechanickom čistení šošovky, pokúste sa šošovku odfotiť a e-mailom kontaktujte zákaznícke oddelenie. Šošovku uložte do pohára alebo púzdra a zalejte ju roztokom tak, aby nevyschla. Šošovku je nutné uschovať pre prípad reklamácie. Pekný deň.