Výmena a vrátenie tovaru

Výmena alebo vrátenie tovaru musí spĺňať všetky nasledujúce podmienky:

• Balenie nesmie byť otvorené ani nijako poškodené*

• Tovar musí byť vrátený najneskôr rok od zakúpenia

*v súlade so smernicami EÚ pre zdravie a bezpečnosť

Chcete zmeniť parametre šošoviek?

Máte od optika nový predpis alebo ste si omylom objednali zlé parametre? Ak ste neotvorili alebo nepoškodili vonkajší obal tovaru, radi Vám ho vymeníme. Nové šošovky Vám pošleme ihneď po tom, čo od Vás obdržíme pôvodný tovar a overíme, že je všetko v pôvodnom stave.

Potrebujete iný produkt?

Ak si chcete objednať iný tovar, vymeniť značku produktu a pod., a pôvodný produkt ste ešte neotvorili, môžete nám ho vrátiť. Vrátime Vám peniaze, aby ste si mohli znovu objednať. Priama výmena tovaru za iný nie je možná.

Iné dôvody vrátenia tovaru

Tovar je tiež možné vrátiť v rámci našej ponuky Garancia vrátenia peňazí na produkty TopVue. V tomto prípade platia rovnaké podmienky pre vrátenie.

Ak máte podozrenie, že je tovar chybný, je nutné nám tento tovar vrátiť, aby sme ho poslali na odbornú analýzu priamo k výrobcovi. V tomto prípade je potrebné vrátiť aj originálnu krabičku a všetky nepoužité, neotvorené blistre so šošovkami. Na obale je vytlačené číslo šarže produktu, ktoré výrobca potrebuje poznať, aby mohol rozpoznať a určiť všetky závady. V prípade, že vraciate výrobok z dôvodu reklamácie, kontaktujte najprv náš zákaznícky servis, ktorý Vám dá všetky potrebné informácie na vykonanie reklamácie.

Ako vrátenie tovaru prebieha?

Najskôr, prosím, kontaktujte telefonicky alebo e-mailom našu zákaznícku podporu. Náš personál zhodnotí, či vaša požiadavka zodpovedá podmienkam pre výmenu tovaru a dodá vám podrobnejšie informácie o celom procese. Tovar v pôvodnom obale, ktorý nie je nijako poškodený pošlite na našu reklamačnú adresu. Do zásielky pridajte faktúru k danej objednávke vydanú Alensa.sk a stručnú poznámku, za aké parametre chcete pôvodný tovar vymeniť. Poštovné v tomto prípade hradí zákazník.

Zásielkovňa.sk – Alensa.sk
ID 9392237
Kopčianska 3338/82A
851 01 Bratislava

Vo chvíli, kedy obdržíme zásielku a potvrdíme, že vrátený tovar je v nepoškodenom stave (tzn. znova predajný, a to v súlade so smernicami EÚ), prichystáme pre Vás novú objednávku so správnymi parametrami. Alensa.sk vám pošle zásielku na vlastné náklady.

Neotvorený a nepoškodený tovar určený na výmenu nám pošlite kvalitne zabalený v pevnej krabici, aby sa cestou nepoškodil. Na zadnú stranu balíčka nezabudnite napísať svoju spiatočnú adresu! V prípade problémov s doručením bude zásielka vrátená k odosielateľovi a nedôjde k jej strate. Pokiaľ chcete za vrátený tovar vrátiť peniaze, priložte do balíčka informáciu o svojom bankovom spojení. V prípade, že ste pôvodnú objednávku platili kartou, peniaze Vám budú rovnakým spôsobom aj vrátené.

Koľko to bude stáť

Zákazník platí poštovné za vrátený balík v prípade, že požaduje výmenu tovaru. Alensa.sk neponúka predplatené poštovné, ak zákazník urobil chybu v objednávke alebo o objednaný tovar stratil záujem. Pokiaľ došlo k pochybeniu zo strany Alensa.sk, e-shop hradí aj všetky poštové náklady. Nové šošovky so správnymi parametrami Vám budú zaslané zadarmo.

Ako dlho to bude trvať?

Výmenu sa snažíme vykonávať počas maximálne 30 dní. Ak máte pocit, že dochádza z našej strany k oneskoreniu, kontaktujte náš tím. Uistite sa, že pri odosielaní zásielky dostanete jej sledovacie číslo a potvrdenie o odoslaní. Náš zákaznícky servis sa Vás na toto číslo spýta, aby mohol stav zásielky overiť.

V prípade vrátenia okuliarov prosíme o trpezlivosť – proces vracania môže trvať o niečo dlhšie, než u kontaktných šošoviek. Tím pracovníkov v našom sklade musí skontrolovať, či sú okuliare v pôvodnom stave (bez známok poškodenia, s pôvodným obalom, visačkami, nálepkami atď.).

Pages comments: Reply to # - Zrušiť
#228
Drahomíra

Dobrý deň ,akým spôsobom môžem vymeniť kontaktné šošovky za iné prarametre , pri kúpe som sa docitala že si môžem vymeniť ak vyskúšam zo sady 30ks max. 4ks. Potrebujem zmeniť parametre tej iste značky . Ďakujem Miklosovicova

#229
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za komentár. Bohužiaľ, kontaktné šošovky Dailies AquaComfort Plus Multifocal (30 šošoviek) vymeniť nie je možné. Garancia vrátenia peňazí se vzťahuje len na kontaktné šošovky značky TopVue. Ďakujeme vám za pochopenie. Pekný deň.

#221
Zuzana Srncova gajdosova

Dobry den, ako si mam vybrat typ okuliarov, aby mi sedel na sirku hlavy? Aky rozmer si mam odmerat na sebe a kde pri produkte mate rozmery okuliarov? Da sa niekde na vasom webe uplpadnut moja fotka a skusat na nu typy okuliarov? Dakujem zuzana

#222
info@alensa.sk

Dobrý deň, ďakujeme Vám za otázku. Rozmery okuliarov nájdete na stránke produktu v ľavej dolnej časti pod tabuľkou vlastností. Ak si chcete okuliare vyskúšať virtuálne, môžete vyskúšať iba tie produkty, pri ktorých je vpravo nad fotografiou produktu symbol kamery. Pri týchto okuliaroch si môžete pomocou webkamery okuliare vyskúšať virtuálne. Nahrať fotografiu sa, bohužiaľ, nedá. Rozmery hlavy sa merajú veľmi ťažko. Môžete si premerať svoje obľúbené slnečné okuliare, ktoré Vám dobre sedia a od tohto rozmeru sa odraziť. Stranice okuliarov sú vo väčšine prípadov veľmi prispôsobivé, preto rozmer nehrá tak významnú rolu. Ak by ste mali ďalšie otázky, napíšte nám, pekný deň.

#208
Lukáš

Dobry den, kupil som u Vas vibracnu kazetu (puzdro) na kont. sosovky avsak vibracia nefunguje. Mozem Vam poslat vyrobok spat na reklamaciu? Dakujem, Školuda

#209
info@alensa.sk

Dobrý deň, Lukáš, ďakujeme Vám za otázku. Áno, v takom prípade máte nárok na reklamáciu. Prečítajte si pasáž „reklamácie“ z obchodných podmienok, kde je popísané, ako postupovať. Pekný deň.

Slovenská Pošta Remax/Pošta Zásilkovna