Zadajte Vaše prihlasovacie údaje
| Ceny poštovného | Základné ustanovenie | Reklamácie a záručné podmienky | Odstúpenie od zmluvy |
Spôsob doručenia | Spôsob platby | Cena | |
![]() | Slovenská pošta – doručenie na adresu: | Platba
vopred Dobierka Objednávky nad 45 € | 1.99 € 2.49 € ZADARMO |
![]() | Doručenie na adresu kuriérskou službou GLS: | Platba vopred Dobierka Objednávky nad 45 € | ZADARMO |
![]() |
Osobné vyzdvihnutie: Výdajné miesta po celom Slovensku |
Platba vopred Hotovosť Objednávky nad 45 € |
ZADARMO |
Zákazník má možnosť rozlíšiť v objednávkovom formulári dodaciu a fakturačnú adresu a podľa potreby pridať poznámku. Toto sa potom automaticky objaví na daňovom doklade.
Tovar skladom, expedujeme nasledovne:
Spôsob dodania | Čas objednania | Deň odoslania | Doručenie |
Dobierka (Slovenská pošta) | do 14:30 | v deň objednania | za 1 – 3 pracovné dni po prijatí objednávky |
po 14:30 | nasledujúci pracovný deň po objednaní | za 1 – 3 pracovné dni po expedícii objednávky | |
Platba vopred | ----- | v deň pripísania platby na náš účet/prijatia potvrdenia o prevedení transakcie | za 1 – 3 pracovné dni po expedícii objednávky |
Dobierka (GLS Slovakia) | do 15.00 | v deň objednania | za 1 – 2 pracovné dni po prijatí objednávky |
po 15.00 | nasledujúci pracovný deň po objednaní | za 1 – 2 pracovné dni po expedícii objednávky | |
Osobné vyzdvihnutie (Zásielkovňa) | do 14:00 | v deň objednania | možnosť vyzdvihnutia po obdržaní sms s informáciou o uložení na požadovanej pobočke |
po 14:00 | následujúca pracovný deň po objednaní | možnosť vyzdvihnutia po obdržaní sms s informáciou o uložení na požadovanej pobočke |
Pozn: Slovenská pošta a GLS Slovakia garantujú doručenie za 1 – 3 pracovné dni po odoslaní zásielky. Presný čas doručenia nie je možné vopred odhadnúť. Podmienky platné v rámci Slovenskej republiky.
Neskladový tovar expedujeme spravidla medzi 4. a 6. pracovným dnom odo dňa, keď bola objednávka prijatá. V prípade niektorých špeciálnych výrobkov (farebné a tórické kontaktné šošovky) alebo u neobvyklých dioptrických hodnôt môže vo výnimočných prípadoch prísť ku predĺženiu dodania. O skladovosti a predpokladanom termínu dodania Vás informujeme po vyplnení parametrov kontaktných šošoviek v objednávkovom formulári pred potvrdením objednávky.
Nižšie uvedené obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.alensa.sk . Obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súladu s právom Českej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadi sa vzťahmi, ktoré nie sú týmito obchodnými podmienkami upravené, občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Sb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Sb.). Ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami obchodným zákonníkom (č. 513/1991 Sb.), v aktuálnom znení noviel.
Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky kupujúceho. K potvrdeniu objednávky prichádza telefonicky alebo elektronicky do niekoľko minút po odoslaní objednávkového formulára. Daňový doklad je poslaný zákazníkovi vždy s tovarom. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
Spotrebiteľ platí cenu uvedenú v okamžiku podania záväznej objednávky. Cena je vždy konečná, vrátane príslušnej sadzby DPH. Ceny za dopravu závisia na zvolenom spôsobu dopravy a platby a sú súčasťou objednávkového formulára, preto známe zákazníkovi pred odoslaním finálnej objednávky. Cena poštovného zhruba odpovedá skutočným nákladom na dopravu. Pre objednávky nad 45 € je poštovné a osobný odber zadarmo (nevzťahuje sa na doručenie kuriérnou službou GLS). Balné neúčtujeme. Akčné ponuky a ceny sú platné po celú dobu ich zobrazovania na stránkach alensa.sk.
V prípade platby vopred bankovým prevodom odosielame tovar až po pripísaniu čiastky na náš účet:
Bankové spojenie:
Číslo nášho účtu:
2113740004/8130
IBAN:
SK7481300000002113740004
SWIFT: CITISKBA
Banka:
Citibank Europe plc, pobočka zahraničnej banky
Platobné
inštrukcie zašleme emailom po potvrdení objednávky. Pre urýchlenie dodávky
zašlite bankou vygenerované potvrdenie o zadaní platby v grafickom formátu
alebo v PDF na info@alensa.sk. Textové
potvrdenie uznávame iba pokiaľ je na uvedený email odoslaný priamo Vaším
bankovým ústavom.
Platiť je možné tiež v hotovosti pri
osobnom odbere.
Náš program referenčný systém (zľavový program) bol ukončený 31.12.2018. Akýkoľvek kredit získaný v súlade s podmienkami programu bude trvať, kým sa nevyčerpá.
Aby sa predišlo k zneužitiu kódov, môže byť v danom čase aktivovaný iba jeden propagačný kód. Kódy sa nemožu kombinovať. Ak chcete skontrolovať, ktorý kód ste práve aktivovali alebo chcete aktívny kód nahradiť iným propagačným kódom, jednoducho prejdite do poľa Kód kupónu na zľavu v nákupnom košíku.
Už zľavnené produkty nemajú nárok na ďalšie dodatočné zľavy. Zľavnený produkt je možné identifikovať prečiarknutou alebo podčiarknutou cenou, ktorá môže byť nahradená zníženou cenou. Na tieto druhy produktov nie je možné uplatniť propagačné kódy ani ďalšie zľavy.
Stiahnite si reklamačný formulár
Záručná lehota, ktorá činí u spotrebného tovaru 24 mesiacov, začína bežať prevzatím tovaru. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená v súlade so zvláštnymi právnymi predpisy lehota k použitiu veci (expirácia), skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Bežne dodávame kontaktné šošovky s dátumom expirácie 24 a viac mesiacov. Pokiaľ sa chcete informovať na expiračné údaje Vami objednaných šošoviek, radi Vám ich poskytneme na uvedených kontaktoch.
Daňový doklad, ktorý dostanete s tovarom, slúži zároveň ako záručný list.
Uistite sa, že máte možnosť sledovať svoju zásielku alebo dostanete doklad o vrátení zásielky! Zákaznícky servis sa Vás naň opýta, ak by ste mali podozrenie, že sa s Vaším vrátením tovaru niečo pokazilo.
Zásielkovňa.sk – Alensa.sk
ID 9392237
Kopčianska 92/A
851 01 Bratislava
Reklamácie odporúčame zasielať doporučene v pevnom obale, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Pokiaľ reklamujete už rozbalenú (použitú) kontaktnú šošovku, je treba zaistiť, aby v priebehu prepravy balíčku k nám nedošlo k ich vyschnutiu. Odporúčame šošovku vložiť do puzdra, zaliať roztokom a pevne uztvoriť. K reklamovanému tovaru je treba priložiť tiež list s popisom chyby a výrobným číslom šošovky.
Vybavenie reklamácie či vrátenia tovaru môže trvať až 30 dní.
Nesprávny výber kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je dôvodom na reklamáciu. Zákazník musí mať kontaktné šošovky odborne aplikované a pri riešení reklamácie šošoviek si predávajúci môže vyžiadať potvrdenie o odbornej aplikácii kontaktných šošoviek (nie staršie ako 1 rok).
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@alensa.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS nájdete na www.economy.gov.sk.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na www.ec.europa.eu.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.
Slnečné okuliare, dioptrické okuliare a rámy sa dodávajú v optimálnom stave a pred odoslaním je dôkladne skontrolovaná kvalita všetkých produktov. V zriedkavých prípadoch, kedy by jeden z produktov mal prísť poškodený alebo chybný, kontaktujte náš zákaznícky servis a my daný podnet prešetríme a pomôžeme vám. Nároky na náhradu škody spôsobené nesprávnym použitím, nesprávnou starostlivosťou, bežným opotrebením alebo častým používaním nie sú oprávnené na reklamáciu. Za škody spôsobené samotným zákazníkom nie je možné poskytnúť ďalšie zľavy ani kompenzáciu.
Internetový obchod www.alensa.sk prevádzkuje
Stiahnite si formulár na odstúpenie od zmluvy
Každá fyzická osoba má zo zákona právo do 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je nutné dodržať nižšie uvedené podmienky:
• vrátený tovar musí byť kompletnýOdporúčame zasielať vrátený tovar v pevnom obale, nie v obálke (ani protinárazovej). V prípade poškodenia zásielky v priebehu prepravy k nám nemusí byť balíček nami prevzatý.
Náklady na dopravu spojené s vrátením tovaru nesie zákazník.
V prípade odstúpenia od zmluvy pri dodržaní vyššie uvedeného, klient obdrží celú čiastku vrátane fakturovaného poštovného, okrem nákladov, ktoré má zákazník spojené s podaním balíčku s vráteným tovarom. Čiastka bude vrátená na Vami zadaný účet behom 5–10 dní od dodania vráteného tovaru.
Vážení zákazníci, keď sa rozhodnete vrátiť slnečné okuliare či okuliarové rámy v zákonom danej 14dennej dobe, prosíme Vás o vrátenie tovaru v kompletnom stave – teda aj vrátenie originálnych obalov. Obaly sú nenahraditeľné a patria do kompletného balenia výrobku. Ďalší predaj takto nekompletného tovaru je pre nás veľmi komplikovaný. Ďakujeme za pochopenie a ochotu.
Tovar nesmie byť použitý alebo zničený. Originálne balenie nesmie byť zničené. Ak sa rozhodnete pre vrátenie alebo výmenu slnečných okuliarov alebo rámov do 14 dní odo dňa objednania, vyžadujeme vrátenie kompletného produktu, vrátane púzdra, vonkajšieho obalu, všetkého vnútri obalu, akýchkoľvek čistiacich pomôcok, identifikačných nálepiek a štítkov. Inými slovami, produkt musí byť v presne rovnakom stave, v akom bol pri prevzatí. Produkt sa považuje za nekompletný bez ktorejkoľvek zo spomenutých položiek. V prípade chýbania alebo zničenia niektorej položky nie je vrátenie ani výmena možná. Ďakujeme za Vaše porozumenie a rešpektovanie našich podmienok.
Dioptrické okuliare sú vyrobené na základe špecifických individuálnych požiadaviek a preto nie je možné ich vrátenie. Možnosť vrátenia peňazí sa vzťahuje iba na vrátenie rámov.
Ďakujeme za pochopenie a ochotu.Pri predaji tovaru zhromažďuje spoločnosť ALENSA a prevádzkovateľ e-shopu alensa.sk, iba kontaktné údaje, konkrétne celé meno, adresy, telefónne čísla a emailové adresy, za účelom odoslania tovaru, komunikácie so zákazníkmi, štátnou správou a dopravcami. Kupujúci súhlasí s tým, že tieto údaje môžu byť použité predávajúcim k výše uvedenému účelu. Tieto údaje nie sú poskytované ďalším tretím stranám.
Vo veci ochrany a spracovania
osobných údajov sa riadime nasledujúcimi podmienkami
ochrany osobných údajov.
Taktiež
spracovávame nasledujúce osobné údaje:
• Komunikácia medzi
Správcom a zákazníkom
• Záznamy správania na webových stránkach
prevádzkovaných ALENSA s.r.o.
Medzi ostatné využitia osobných informácií patria:
Google Analytics správca softwaru – Google Inc.
E-mail a SMS
komunikácia so správcom softwaru – Mailkit
Eventuálne, iní
správcovia a poskytovatelia softwaru, služieb a aplikácií, ktoré
momentálne nie sú využívané.
Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
Ak sa kedykoľvek rozhodnete, že si už neželáte dostávať naše e-maily, postupujte podľa odkazu na odhlásenie, ktorý sa nachádza v spodnej časti každého informačného e-mailu alebo možnosti odhlásenia vo vašom prehľade účtu na našej webovej stránke.
Alensa s.r.o. bude uchovávať e-mailovú adresu tri roky po poslednej kúpnej zmluve medzi oboma stranami.
Ak máte akékoľvek otázky alebo obavy týkajúce sa spracovania vašich osobných údajov, môžete nás kontaktovať e-mailom: GDPR@alensa.eu alebo kontaktujte Úrad pre ochranu osobných údajov.
Cookies používame na nasledujúce účely:
•
pre zapamätanie svojich prihlasovacích údajov;
• pre riadne
fungovanie nákupného košíka;
• pre zisťovanie histórie
prehliadania s cieľom získať relevantné ponuky;
• pre zlepšovanie
našej stránky monitorovacími návštevami, aktivitou a rôznymi funkciami
na webe.
Niektoré súbory cookies zhromažďujú informácie, ktoré potom používajú tretie strany, a tieto súbory cookies priamo podporujú naše reklamné aktivity. Napríklad informácie o produktoch zakúpených na našej webovej stránke môžu byť zobrazené reklamnou agentúrou ako súčasť zobrazovania a prispôsobenia reklamných bannerov na vašom vybranom webe. Tieto údaje však nemôžete osobne identifikovať.
Cookies používané na našich webových stránkach možno rozdeliť do dvoch základných typov. Súbory cookie o stave inzercie sa odstránia hneď, ako skončí vaša návšteva na našich webových stránkach. Trvalé súbory cookie zostanú uložené vo vašom zariadení dlhšie alebo kým ich neodstránite ručne (obdobie, počas ktorého zostanú súbory cookie v zariadení, závisí od vlastného nastavenia súborov cookie a nastavení prehliadača). Súbory cookie môžu byť tiež rozdelené funkčnosťou. Analytické súbory cookie nám pomáhajú zlepšiť používateľskú skúsenosť našich webových stránok pochopením toho, ako ich ľudia používajú. konverzné súbory cookie nám pomáhajú analyzovať výkonnosť rôznych predajných kanálov; sledovacie súbory cookie, ktoré v kombinácii so konverznými súbormi cookie nám pomáhajú analyzovať výkonnosť rôznych predajných kanálov; remarketingové súbory cookie umožňujú prispôsobiť obsah reklám a ich správne zacielenie; a základné cookies, ktoré sú dôležité pre základné funkcie webových stránok.
Všetky súbory cookies používané týmto serverom sa používajú v súlade so súčasnými zákonmi EÚ o súboroch cookie.
Súbory cookies môžete kedykoľvek odstrániť, ale pri tom môžete stratiť všetky informácie, ktoré vám umožňujú rýchlejší a efektívnejší prístup na naše stránky vrátane nastavení prispôsobenia.
Uistite sa, že váš internetový prehliadač je aktuálny a prečítajte si pomoc a pokyny poskytnuté vývojárom vášho webového prehliadača, ak si nie ste istí, ako upraviť nastavenia ochrany osobných údajov.
Informácie o prehľadávačoch a spôsobe nastavenia predvolieb súborov cookie nájdete na nasledujúcich webových stránkach alebo inej dokumentácii internetového prehliadača:
Chrome (odkaz)
Firefox (odkaz)
Internet Explorer (odkaz)
Android (odkaz)
Iphone a Ipad (odkaz)
Zákaznícky
servis:
+421 220 570 790
info@alensa.sk
Referent
správy osobných údajov:
Andrea Ornsteinová
dpo@alensa.eu