★ Od
zmluvy môžete odstúpiť do 30 dní bez udania dôvodu. ★ Garancia vrátenia peňazí na značku
TopVue ★ Kedykoľvek nám píšte
alebo volajte (Kontakty) ★ Disponujeme najväčším skladom
šošoviek na Slovensku a v Česku
Ceny poštovného
Ceny
poštovného
Packeta - osobné vyzdvihnutie:
Platba vopred
1.79
€
Dobierka
2.79 €
Objednávky nad 59 €
ZADARMO
Packeta - doručenie na
adresu:
Platba vopred
1.89 €
Dobierka
2.89 €
Objednávky nad 59 €
ZADARMO
Slovenská pošta –
osobné vyzdvihnutie:
Platba vopred
1.79 €
Dobierka
2.79 €
Objednávky nad 59 €
ZADARMO
Slovenská pošta –
doručenie na adresu:
Platba vopred
1.89 €
Dobierka
2.89 €
Objednávky nad 59 €
ZADARMO
Poznámky:
Ceny sú konečné (vrátane DPH)
Cena dopravy je konečná a nezávisí od veľkosti a váhy zásielky
Pri objednávkach s hodnotou nad 59 € je poštovné ZADARMO
Objednávky sú odosielané výhradne po prijatí platby
Doplnkové služby: poistenie zásielky
Za príplatok máte
možnosť svoj balíček poistiť. Toto poistenie sa vzťahuje na balíčky pre
prípad straty alebo poškodenie pri preprave. To znamená, že akonáhle
potvrdíme, že je vaša zásielka stratená, alebo bola počas prepravy
poškodená, okamžite odošleme novú zásielku s rovnakým tovarom bez toho,
aby bolo potrebné najprv zahájiť proces reklamácie popísaný nižšie.
Pokiaľ vaša objednávka obsahuje tovar vyrobený na mieru, ako sú dioptrické
okuliare alebo jedinečné kombinácie kontaktných šošoviek, príprava bude z
výrobných dôvodov trvať o niečo dlhšie.
Pridanie produktov do objednávky
Vzhľadom k
veľkému množstvu objednávok, ktoré náš sklad denne spracováva,
nemôžeme zaručiť spätnú zmenu v už dokončených objednávkach. Ak
potrebujete spätne upraviť vašu objednávku alebo spojiť viac objednávok do
jednej, kontaktujte obratom náš zákaznícky servis; budeme sa snažiť vám
čo najskôr pomôcť. Pracovný čas zákazníckeho servisu je každý
pracovný deň 7:30 - 16h. Objednávka je považovaná za kompletnú vo chvíli,
keď je zaplatená.
Dodanie
Zákazník má možnosť rozlíšiť
v objednávkovom formulári dodaciu a fakturačnú adresu a podľa potreby
pridať poznámku. Tieto informácie sa potom automaticky objavia na daňovom
doklade.
Expedícia a doručenie
Spôsob dodania
Doručenie
Dobierka (Slovenská pošta)
za 1 – 2 pracovné dni
po prijatí objednávky
Platba vopred
za 1
– 2 pracovné dni po expedícii objednávky
Dobierka
(Packeta na adresu)
za 1 – 2 pracovné dni po expedícii
objednávky
Osobné vyzdvihnutie (Packeta)
možnosť vyzdvihnutia po obdržaní sms s informáciou o uložení na
požadovanej pobočke
Poznámky:
Pri spôsobe dodania cez Slovenskú poštu a Packetu, zásielky
objednané do 11:30 budú expedované ešte v ten istý deň.
Pri platbe bankovým prevodom bude objednávka odoslaná po
pripísaní platby na náš účet.
Objednávky nie sú
odosielané počas víkendu.
Predpokladaná doba
doručenia sa počíta od chvíle, keď je zásielka odoslaná, nie od momentu
uskutočnenia objednávky.
Dodacie časy neskladového tovaru
Vďaka veľkosti nášho skladu odosielame 97 % objednávok ihneď.
Neskladový tovar expedujeme spravidla medzi 4. a 7. pracovným dňom odo dňa,
kedy bola objednávka prijatá. Expedícia kontaktných šošoviek so
špeciálnymi parametrami a menej častými kombináciami parametrov, ktoré nie
sú skladom, závisí na podmienkach našich dodávateľov a môžu trvať až
niekoľko týždňov.
O skladovosti a predpokladanom termíne dodania
Vás informujeme po vyplnení parametrov kontaktných šošoviek v
objednávkovom formulári, v priebehu objednávky sa zobrazí predpokládaný
dátum jeho odoslania. Pozor - dátum sa môže zmeniť po vyplnení všetkých
parametrov.
Objednávky obsahujúce skladový a neskladový tovar
Pred
zaplatením objednávky venujte pozornosť dodacím časom jednotlivých
produktov v nákupnom košíku.
Môže nastať situácia, kedy sa u
výrobca prevádzkové komplikácie a nedokáže pokryť zásobovanie nášho
skladu. Doba doručenia vždy priamo závisí od podmienok našich
dodávateľov, a tak môže trvať aj niekoľko týždňov. Pod neskladový
tovar patria aj kontaktné šošovky na objednanie, šošovky s veľmi
neobvyklými dioptrickými parametrami atď., ktoré nemáme fyzicky na sklade.
Časový údaj o odoslaní tovaru je orientačný a vychádza z dát za
posledné obdobie. Tento údaj vyjadruje predpokladaný termín expedície
tovaru z nášho skladu a je súčasťou tabuľky, kde Kupujúci zadáva
dioptrické parametre.
Prehľad údajov o odoslaní tovaru:
Uzatvorenie kúpnej zmluvy
Celá
prezentácia tovaru umiestnená vo webovom rozhraní obchodu je informativného
charakteru a predávajúcí nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom
tohto tovaru.
Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o tovare, a
to vrátane uvedenej ceny jednotlivého tovaru a nákladov za vrátenie tovaru,
ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený zvyčajnou poštovou
cestou. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých
súvisiacich poplatkov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po celý čas, kedy
sú zobrazované vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je
obmedzená možnosť predávajúceho uzavrieť kúpnu zmluvu za individuálne
zjednaných podmienok.Pre zákazníkov, ktorí prichádzajú na produkty
preklikom z cenových porovnávačov heureka.sk, google shopping, pricemania.sk,
shop-mania.sk, najlepsie-ceny.sk, najnakup.sk a ďaších porovnávačov
môžeme poskytnúť na každý takto navštívený produkt špeciálnu zľavu.
Zľava sa líši podľa obdobia.
Webové rozhranie obchodu obsahuje
taktiež informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru.
Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené vo
webovom rozhraní obchodu platí len v prípadoch, kedy je tovar doručovaný v
rámci územia Slovenskej republiky.
Pre objednanie tovaru vyplní
kupujúci objednávkový formulár vo webovom rozhraní obchodu. Objednávkový
formulár obsahuje najmä informácie o:
objednanom tovare (objednaný tovar
„vloží“ kupujúci do elektronického nákupného košíka webového
rozhrania obchodu),
spôsob úhrady kúpnej ceny tovaru, údaje o
požadovanom spôsobe doručenia objednaného tovaru a
informácie
o nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len ako
„objednávka“).
informácia o výške zákazníckeho kreditu (
zákaznícky kredit získava kupujúci za každý zrealizovaný nákup, alebo
tovar, ktorý vracia a môže ho uplatniť pri platbe objednávky
nasledujúcej).
Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je
kupujúcemu umožnené skontrolovat a meniť údaje, ktoré do objednávky
kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a
opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku
odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „Odoslať
objednávku“.
Pred odoslaním objednávky kupujúci zvolí spôsob
dodania príbalových letákov ku kontaktným šošovkám, po zaškrtnutí
príslušnej možnosti je príbalový leták zaslaný buď v tlačenej forme
spolu s tovarom, alebo v elektronickej forme na zákazníkovu e-mailovú adresu.
Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne.
Predávajúci okamžite po obdržaní objednávky toto obdržanie kupujúcemu
potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho
uvedenej v užívateľskom účte či v objednávke (ďalej len „elektronická
adresa kupujúceho“).
Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti
na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny,
predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné
potvrdenie objednávky (napríklad písomne či telefonicky).
Našetrený
zákaznícky kredit je automaticky uplatnený pri objednávke nad 15 €.
Zmluvní vzťah medzi predávajúcim a kupujúcím vzniká doručením a
prijatím objednávky (akceptáciou), a predávajúcim je zaslané kupujúcemu
elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho.
Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri
uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití
komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej
zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si
hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady se nelišia od základnej
sadzby.
Potvrdením a zaplatením objednávky zákazník súhlasí s
tým, že odjednávka bude odoslaná vo chvíli, keď bude všetok objednaný
tovar skladom. Odoslanie skladového tovaru skôr, kým sa do skladu doručia
všetky objednané produkty je možné len za zvláštnych okolností. Ak si to
zákazník želá, prosíme o kontaktovanie nášho zákazníckeho servisu.
Problémy s doručením
Nenesieme zodpovednosť za oneskorené
doručenie spôsobené dopravnou spoločnosťou alebo situáciami, ktoré
nemôžeme ovplyvniť (počasie, sviatky a pod.). Odhadované časy doručenia
sú určené na základe informácií od našich prepravcov. Vo výnimočných
prípadoch môže byť zásielka doručená mimo predpokladaného časového
rozmedzia. Pre hladký priebeh doručenia vyplňte kompletnú adresu (názov
ulice, číslo domu, PSČ a mesto) a telefónne číslo, aby vás mohol dopravca
v prípade nutnosti kontaktovať. Po odoslaní zásielky budete informovaní o
jej trekovacom čísle, aby ste mohli zásielku ľahko sledovať.
V
prípade, že zásielku z nejakého dôvodu nemožno doručiť na adresu
príjemcu, môže byť uskladnená v miestnom logistickom centre (v budúcnosti
dôjde k novému pokusu o doručenie / zásielka môže byť priamo tu
vyzdvihnutá príjemcom). Zákazník je zodpovedný za to, že zásielku môže
prevziať na ním uvedenej adrese a je povinný komunikovať s dopravnou
spoločnosťou v prípade, že bude kontaktovaný z dôvodu spresnenia
informácií týkajúcich sa doručenia.
Reklamačné konanie
V
prípade, keď je zásielka vyhlásená za stratenú alebo chybne doručenú,
pristúpime k reklamácii doručenia u danej dopravnej spoločnosti. Pre
začatie reklamačného konania je potreba: a) zákazníkom podpísané čestné
vyhlásenie, že zásielku neobdržal, poslané v lehote do 20 dní od
vyhlásenia zásielky za stratenú alebo chybne doručenú; b) potvrdenie od
dopravcu, že došlo k pochybeniu z jeho strany.
Akonáhle je
reklamačné konanie začaté, vyexpedujeme novú zásielku alebo vrátime
peniaze za pôvodnú objednávku (podľa preferencie zákazníka). Nie je
možné vrátiť peniaze alebo odoslať novú zásielku, ak je pôvodná
zásielka v preprave alebo kým nie je dopravcom oficiálne vyhlásená za
stratenú. Upozorňujeme, že prepravné spoločnosti majú rôzne pravidlá,
ktorými sa riadi reklamácia (napr. môžu si nárokovať až 21 dní na
prešetrenie a potvrdenie straty). Pokiaľ máte zásielku poistenú, nový
balík Vám odošleme ihneď, bez nutnosti čakania na spracovanie reklamácie.
Zničená zásielka
Kontaktné šošovky a ich príslušenstvo
balíme do kvalitných a dostatočne veľkých obalov tak, aby zásielka mohla
byť doručená v dobrom stave. Ak však dôjde k zničeniu vonkajšieho obalu
počas prepravy, NEPREBERAJTE BALÍK od dopravcu a v preberacom protokole
uveďte dôvod (napr. "zjavné poničenie krabice", "únik tekutiny" apod.).
Následne nás čo najskôr informujte o probléme, aby sme mohli vašu
objednávku znova vyexpedovať.
Základné ustanovenie
Nižšie uvedené obchodné podmienky
platia pre nákup v internetovom obchode www.alensa.sk . Obchodné podmienky
vymedzujú a upresňujú obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súladu s právom Českej republiky.
Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadi sa vzťahmi, ktoré nie sú týmito
obchodnými podmienkami upravené, občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Sb.) a
zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Sb.). Ak je zmluvnou stranou
podnikateľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami obchodným
zákonníkom (č. 513/1991 Sb.), v aktuálnom znení
noviel.
Užívateľský účet
Na základe registrácie
kupujúceho prevedenej na webovej stránke môže kupujúci pristupovať do
svojho užívateľského rozhrania. Zo svojho užívateľského rozhrania môže
kupujúci prevádzať objednávky na požadovaný (ďálej len
„užívateľský účet“). Bez vytvorenia užívateľského účtu nie je
možné uskutočniť nákup.
Pri registrácii na webovej stránke a pri
objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivé
všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri
akejkoľkvej ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v
užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim
považované za správne.
Prístup k užívateľskému účtu je
zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný
zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných k prístupu do jeho
užívateľského účtu.
Kupujúci nie je oprávnený umožniť užívanie
užívateľského účtu tretím osobám. Predávajúci môže zrušiť
užívateľský účet, a to najmä v prípade, kedy kupujúci poruší svoje
povinnosti z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok).
Kupujúci
berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný
nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a
softwarového vybavenia predávajúceho, napr. nutnou údržbou hardwarového a
softwarového vybavenia tretích osôb.
Objednávanie
Kúpna
zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky kupujúceho. K potvrdeniu
objednávky prichádza telefonicky alebo elektronicky do niekoľko minút po
odoslaní objednávkového formulára. Daňový doklad je poslaný zákazníkovi
vždy s tovarom. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s
týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
Objednávka výmeny okuliarových skiel
V
prípade objednávky výmeny okuliarových skiel do vlastných, prípadne
starších okuliarových rámov, Predávajúci nezodpovedá za bezchybnosť
okuliarového rámu zákazníka, a teda nepreberá zodpovednosť za prípadné
poškodenie okuliarového rámu, ku ktorému môže dôsjť pri výmene skiel.
Kupujúci si je vedomý toho, že okuliarový rám má určitú životonosť,
ktorá sa odvíja od kvality použitého materiálu, životnosti a
starostlivosti o okuliarový rám. Prípadné poškodenie okuliarového rámu
zákazníka e-shop kompenzuje výberom rámu na Alensa.sk až do výšky 100
€. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade využitia kódu na
zaslanie okuliarov zdarma prostredníctvom Packety sú okuliare poistené na
sumu 30 eur.
Cena, prepravné, platba
Spotrebiteľ platí cenu
uvedenú v okamžiku podania záväznej objednávky. Cena je vždy konečná,
vrátane príslušnej sadzby DPH. Ceny za dopravu závisia na zvolenom spôsobu
dopravy a platby a sú súčasťou objednávkového formulára, preto známe
zákazníkovi pred odoslaním finálnej objednávky. Cena poštovného zhruba
odpovedá skutočným nákladom na dopravu. Pre objednávky nad 59 € je
poštovné a osobný odber zadarmo . Balné neúčtujeme. Akčné ponuky a ceny sú platné po
celú dobu ich zobrazovania na stránkach alensa.sk.
Prevádzkovateľ si
vyhradzuje právo na opravu ceny tovaru pred odoslaním tovaru, pokiaľ zistí,
že bol tovar ponúkaný za chybnú cenu. V tomto prípade musí zákazníka
správne o cene informovať, a ten musí s úpravou ceny súhlasiť. V opačnom
prípade sa kúpna zmluva neuzatvorí a objednávka bude prevádzkovateľom
stornovaná.
Darčekový poukaz (ďalej iba jako „Poukaz“)
vystavený Predávajúcim má hodnotu tej čiastky, ktorá je na poukaze
uvedená. Poukaz je v elektronickej podobe vo formáte PDF, ktorý Kupujúci
obdrží e-mailom po pripísaní platby na účet Predávajúceho. Každý
poukaz má unikátny kód, je časovo obmedzený a je možné ho uplatniť iba v
e-shope alensa.sk. Poukaz nie je možné vymeniť za peniaze. Nevyužitý poukaz
nie je možné vymeniť za iný, ani ho kompenzovať iným spôsobom. V prípade
storna, reklamácie či odstúpenia od kúpnej zmluvy objednávky uhradenej
Poukazom je čiastka uhradená Poukazom vrátená formou kreditu na zákaznícky
účet Kupujúceho, ktorý poukaz uplatnil. Upozornenie: Poukaz je možné uhradiť jedine
bezhotovostnou platbou. Poukaz nie je možné uhradiť na dobierku ani
formou zákazníckeho kreditu.
V prípade platby vopred bankovým prevodom
odosielame tovar až po pripísaniu čiastky na náš účet:
Bankové spojenie:
Číslo nášho
účtu: 2113740004/8130 IBAN:
SK7481300000002113740004 SWIFT: CITISKBA Banka:
Citibank Europe plc, pobočka zahraničnej banky
Platobné
inštrukcie zašleme emailom po potvrdení objednávky. Pre urýchlenie dodávky
zašlite bankou vygenerované potvrdenie o zadaní platby v grafickom formátu
alebo v PDF na info@alensa.sk. Textové
potvrdenie uznávame iba pokiaľ je na uvedený email odoslaný priamo Vaším
bankovým ústavom.
Platiť je možné tiež v hotovosti pri osobnom
odbere.
V prípade platby v hotovosti alebo v prípade platby na dobierku
je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby
je kúpna cena splatná do 6 dní od uzatvorenia kúpnej
zmluvy.
Pravidlá pre uplatňovanie zliav
Náš program
referenčný systém (zľavový program) bol ukončený 31.12.2018. Akýkoľvek
kredit získaný v súlade s podmienkami programu bude trvať, kým sa
nevyčerpá.
Aby sa predišlo k zneužitiu kódov, môže byť v danom
čase aktivovaný iba jeden propagačný kód. Kódy sa nemožu kombinovať. Ak
chcete skontrolovať, ktorý kód ste práve aktivovali alebo chcete aktívny
kód nahradiť iným propagačným kódom, jednoducho prejdite do poľa Kód
kupónu na zľavu v nákupnom košíku.
Už zľavnené produkty
nemajú nárok na ďalšie dodatočné zľavy. Zľavnený produkt je možné
identifikovať prečiarknutou alebo podčiarknutou cenou, ktorá môže byť
nahradená zníženou cenou. Na tieto druhy produktov nie je možné uplatniť
propagačné kódy ani ďalšie zľavy.
Na Alensa.sk môžete ďalej
získať kredit (bonus určený na použitie v objednávke v našom e-shope),
ktorý je aktivovaný v zákazníckom účtu a je odčítaný po dokončení
objednávky, ktorá dosiahne minimálnu hodnotu potrebnú pre využitie kreditu.
Kredit nie je možné vymeniť za peniaze.
Platba darčekovým
poukazom je možná iba Poukazom zakúpeným v e-shope alensa.sk.
Každý Poukaz má unikátny kód a je časovo obmedzený. Pri výbere platby
Poukazom Kupujúci musí pri zadávaní objednávky uviesť do kolónky
„Zľavový kód“ v sekcii „Košík“ unikátny kód z Poukazu. Poukaz je
možné uplatniť iba pri jednorázovom nákupe, a to v jeho plnej výške. V
prípade, že hodnota nákupu prevýši hodnotu Poukazu, Kupujúci uhradí iba
rozdiel. Platba doplatku podlieha podmienkam pre danú transakciu viď.
Možnosti úhrady. Poukazom je možné zaplatiť ktorýkoľvek produkt či
službu, ktorú e-shop ponúka. V prípade neprevzatia zásielky
uhradenej Poukazom je zásielka vrátená Predajcovi. Predajca objednávku
Kupujúceho stornuje a čiastka za nákup je vrátená späť. Čiastka vo
výške Poukazu sa v tomto prípade vracia na zákaznícky účet Kupujúceho
formou kreditu. V prípade, že nákup bol uhradený Poukazom aj finančnými
prostriedkami (doplatok), môže Kupujúci rozhodnúť, akou formou chce
doplatok vrátiť (na bankový účet Kupujúceho alebo formou kreditu na
zákaznícky účet).
Záručná
lehota, ktorá činí u spotrebného tovaru 24 mesiacov, začína bežať
prevzatím tovaru. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej
pripojenom vyznačená v súlade so zvláštnymi právnymi predpisy lehota k
použitiu veci (expirácia), skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty.
Bežne dodávame kontaktné šošovky s dátumom expirácie 24 a viac mesiacov.
Pokiaľ sa chcete informovať na expiračné údaje Vami objednaných
šošoviek, radi Vám ich poskytneme na uvedených kontaktoch.
Daňový
doklad, ktorý dostanete s tovarom, slúži zároveň ako záručný
list.
Uistite sa, že máte možnosť sledovať svoju zásielku alebo
dostanete doklad o vrátení zásielky! Zákaznícky servis sa Vás naň opýta,
ak by ste mali podozrenie, že sa s Vaším vrátením tovaru niečo
pokazilo.
Adresa pre zasielanie reklamácií:
Packeta.sk -
Alensa.sk ID 9392237 Kopčianska 3338/82A 851 01 Bratislava
Reklamácie odporúčame zasielať doporučene poštou v pevnom
obale, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Pokiaľ reklamujete už
rozbalenú (použitú) kontaktnú šošovku, je treba zaistiť, aby v priebehu
prepravy balíčku k nám nedošlo k ich vyschnutiu. Odporúčame šošovku
vložiť do puzdra, zaliať roztokom a pevne uztvoriť. K reklamovanému tovaru
je treba priložiť tiež list s popisom chyby a výrobným číslom
šošovky. Kupujúcí si môže poznamenať číslo šarže reklamovaného
produktu a pri novej objednávke potom môže kupujúcí uviesť do novej
objednávky poznámku, že požaduje inú šaržu než tú, ktorá vykazovala
nedostatky.
Vybavenie reklamácie či vrátenia tovaru môže trvať až
30 dní.
Nesprávny výber kontaktných šošoviek a ich parametrov nie je
dôvodom na reklamáciu. Zákazník musí mať kontaktné šošovky odborne
aplikované a pri riešení reklamácie šošoviek si predávajúci môže
vyžiadať potvrdenie o odbornej aplikácii kontaktných šošoviek (nie
staršie ako 1 rok).
Pri reklamácii, ktorá sa týka chybných šošoviek
majte na pamäti, že budete požiadaný o poskytnutie platného
očného predpisu. Aj keď pri nákupe šošoviek online nie je nutné
predkladať očný predpis, platný ho musíte mať vždy s tým, že nie je
starší ako jeden rok. K výrobku, ktorý sa posiela na kontrolu kvality, bude
potrebné doložiť aj očný predpis, aby bylo možné overiť, či daná
dioptria zakúpených šošoviek skutečne zodpovedá vášmu aktuálnemu
predpisu.
Rovnako je to aj u farebných kontaktných šošoviek. Aj
tie by mali byť najskôr odborne aplikované. Dôvodom pre reklamáciu
farebných šošoviek nie je ani nespokojnosť s výslednou farbou, či
nedostatočné krytie Vašej prirodzenej farby dúhovky. Efekt jednotlivých
značiek a typov farebných kontaktných šošoviek sa
líši.
Sťažnosti týkajúce sa prijatia chybného produktu je
možné podať len do 30 dní od dátumu dodania tohto produktu. Sťažnosti
podané neskôr ako 30 dní po prijatí produktu už nebudú akceptované.
Odporúčame preto, aby ste vždy produkt skontrolovali ihneď po prijatí a v
prípade, že je produkt chybný, kontaktujte nás čo
najskôr.
Reklamácia objednávky uhradenej darčekovým poukazom V
prípade reklamácie objednávky uhradenej Poukazom je čiastka uhradená
Poukazom vrátená formou kreditu na zákaznícky účet Kupujúceho, ktorý
Poukaz uplatnil. V případě, že nákup byl hrazený Poukazem i
finančními prostředky (doplatek), může Kupující rozhodnout, jakou formou
chce doplatek vrátit (na bankovní účet Kupujícího nebo rovněž formou
kreditu na zákaznický účet).
Alternatívne riešenie
sporov
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na
predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@alensa.sk), ak nie je
spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak
sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na
túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania,
spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia
sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa
zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby
podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom
určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS nájdete na www.economy.gov.sk.
Spotrebiteľ
môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho
riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na www.ec.europa.eu.
Alternatívne
riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri
uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej
podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie
sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho
zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou.
Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku.
Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje
sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za
začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s
DPH.
Reklamácie slnečných okuliarov, dioptrických okuliarov a
rámov
Okuliare nie je možné reklamovať v prípade, že neboli
používané podľa návodu na použitie, alebo došlo k ich mechanickému
poškodeniu spôsobenom napr. nevhodnou starostlivosťou o okuliare (čistenie
inou než špeciálne určenou handričkou na čistenie okuliarov apod.). Ďalej
nie je možné reklamovať okuliare zničené v dôsledku vystavenia extrémnym
teplotám (napr. sauna, vyhriate auto, apod.), alebo agresívnym látkam
(vlasová kozmetika, morská voda, atď.). Záruka sa taktiež nevzťahuje na
vady spôsobené bežným opotrebovaním.
Vrátenie slnečných a
dioptrických okuliarov:
Naše okuliare majú záruku dva roky.Tovar
nesmie byť používaný ani inak poškodený. Originálne balenie nesmie byť
poškodené. Ak chcete tovar vrátiť je potrebné vrátiť kompletný produkt
vrátane puzdra, vonkajšej krabice, všetkého čo sa s produktom v krabici
nachádzalo, čistiacej handričky, identifikačnej kartičky a nálepky do 30
dní od obdržania tovaru. Inými slovami, produkt musí byť zaslaný naspäť
k nám v rovnakom stave v akom ste ho od nás obdržali. Produkt je považovaný
za nekompletný, ak akákoľvek z týchto položiek chýba. V prípade
chýbajúcich alebo poškodených položiek nebude výmena ani vrátenie
peňazí možná. Ďakujeme za pochopenie a Vašu spoluprácu.
Slnečné
okuliare, dioptrické okuliare a rámy sa dodávajú v optimálnom stave a pred
odoslaním je dôkladne skontrolovaná kvalita všetkých produktov. V
zriedkavých prípadoch, kedy by jeden z produktov mal prísť poškodený alebo
chybný, kontaktujte náš zákaznícky servis a my daný podnet prešetríme a
pomôžeme vám. Nároky na náhradu škody spôsobené nesprávnym použitím,
nesprávnou starostlivosťou, bežným opotrebením alebo častým používaním
nie sú oprávnené na reklamáciu. Za škody spôsobené samotným zákazníkom
nie je možné poskytnúť ďalšie zľavy ani kompenzáciu.
Dioptrické
sklá sú vyrábané na základe špecifických, individuálných požiadaviek,
a preto sa na ne nevzťahuje možnosť reklamácie ani iná forma kompenzácie.
Je možné vrátiť len dioptrické rámy. Táto podmienka platí od chvíle,
kedy za dioptrické sklá zákazník zaplatí, bez ohľadu na stav
objednávky.
Kupujúci taktiež berie na vedomie, že v prípade kúpy
samostatného okuliarového rámu Predávajúci nepreberá zodpovednosť za
poškodenie rámu, ktoré vzniklo v dôsledku neodborného zábrusu
okuliarových skiel treťou stranou.
Každá fyzická osoba má zo zákona právo do 14 dní od prevzatia
tovaru odstúpiť od zmluvy. U nás je lehota na vrátenie tovaru akceptovaná
až do 30 dní od prevzatia tovaru. V prípade odstúpenia od zmluvy je nutné
dodržať nižšie uvedené podmienky:
• vrátený tovar musí byť
kompletný • tovar nesmie byť nijak porušený či znehodnotený
(otvorenie obalu apod.) Pokiaľ spotrebiteľ poruší originálny obal u
dodaného výrobku, u ktorého sa nedá predpokladať, že by ho bolo možné
následkom toho z hygienických či bezpečnostných dôvodov ešte použiť,
nie je možné takýto tovar vrátiť - stáva sa ďalej nepredajným •
priložte prosím nami vystavený predajný doklad, jeho kópiu alebo číslo
objednávky • uveďte svoje číslo bankového účtu
Odporúčame zasielať vrátený tovar v pevnom obale, nie v obálke (ani
protinárazovej). V prípade poškodenia zásielky v priebehu prepravy k nám
nemusí byť balíček nami prevzatý.
Náklady na dopravu spojené s
vrátením tovaru nesie zákazník.
V prípade odstúpenia od zmluvy pri
dodržaní vyššie uvedeného, klient obdrží celú čiastku vrátane
fakturovaného poštovného, okrem nákladov, ktoré má zákazník spojené s
podaním balíčku s vráteným tovarom. Čiastka bude vrátená na Vami zadaný
účet behom 5–10 dní od dodania vráteného tovaru.
V prípade
odstúpenia od kúpnej zmluvy objednávky uhradenej Poukazom je čiastka
uhradená Poukazom vrátená formou kreditu na zákaznícky účet. V
prípade, že nákup bol uhradený Poukazom aj finančnými prostriedkami
(doplatok), môže Kupujúci rozhodnúť, akou formou chce doplatok vrátiť (na
bankový účet Kupujúceho alebo formou kreditu na zákaznícky
účet).
Slnečné okuliare a okuliarové rámy
Vážení
zákazníci, keď sa rozhodnete vrátiť slnečné okuliare či okuliarové
rámy v zákonnej dobe, prosíme Vás o vrátenie tovaru v kompletnom stave –
teda aj vrátenie originálnych obalov. Obaly sú nenahraditeľné a patria do
kompletného balenia výrobku. Ďalší predaj takto nekompletného tovaru je
pre nás veľmi komplikovaný. Ďakujeme za pochopenie a
ochotu.
Vrátenie slnečných okuliarov a dioptrických okuliarov:
Tovar nesmie byť použitý alebo zničený.
Originálne balenie nesmie byť zničené. Ak sa rozhodnete pre vrátenie alebo
výmenu slnečných okuliarov alebo rámov do 30 dní odo dňa prevzatia,
vyžadujeme vrátenie kompletného produktu, vrátane púzdra, vonkajšieho
obalu, všetkého vnútri obalu, akýchkoľvek čistiacich pomôcok,
identifikačných nálepiek a štítkov. Inými slovami, produkt musí byť v
presne rovnakom stave, v akom bol pri prevzatí. Produkt sa považuje za
nekompletný bez ktorejkoľvek zo spomenutých položiek. V prípade chýbania
alebo zničenia niektorej položky nie je vrátenie ani výmena možná.
Ďakujeme za Vaše porozumenie a rešpektovanie našich
podmienok.
Dioptrické okuliare sú vyrobené na základe špecifických
individuálnych požiadaviek a preto nie je možné ich vrátenie. Možnosť
vrátenia peňazí sa vzťahuje iba na vrátenie rámov. Táto podmienka platí
od okamihu zaplatenia objednávky, aj napriek tomu, že okuliare odoslané ešte
neboli.
V prípade, že máte podozrenie že vo vašich okuliaroch sú
chybné sklá:
Ak máte pocit, že kvalita vašich skiel nie je
dostatočná alebo že sú vaše sklá poškodené, je možné ich poslať na
kontrolu kvality. Ak sa chyba preukáže alebo budú okuliare považované za
nekvalitné, sklá vám na naše náklady vymeníme alebo vám za ne vrátime
peniaze.
Pri kontrole kvality jednoohniskových dioptrických skiel
kontaktujte náš zákaznícky servis a uistite sa, že ste zaslali aj
platný očný predpis - nie starší ako 1 rok. Pri vykonávaní kontroly
kvality je tento predpis potrebný pre overenie, či dioptrie v sklách sú
rovnaké ako sa uvádza na očnom predpise. Taktiež budete požiadaný aby ste
vrátili váš tovar v kompletnom stave (rámy, sklá, doplnky, štítky,
letáčiky atď...). Neodstraňujte sklá z dioptrického rámu!
Pri
kontrole kvality multifokálnych/progresívnych skiel, kontaktujte
náš zákaznícky servis a taktiež nezabudnite zaslať platný očný predpis
– nie starší ako 1 rok. Taktiež vás poprosíme aby ste vrátili tovar v
kompletnom stave (rámy, sklá, doplnky, štítky, letáčiky, modré obaly demo
skiel, modrú plastovú kartička atď...). Neodstraňujte sklá z
rámu!
Prejaví sa závada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má
sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. Kupujúci je oprávnený
uplatniť právo zo závady, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare do
dvaciatichštyroch mesiacov od prevzatia.
Reklamácie
ktoré boli sfalšované alebo v nich chýbajú akékoľvek komponenty nemôžu
byť uznané. Vždy pred reklamáciou slnečných alebo dioptrických okuliarov
kontaktujte náš zákaznícky servis!
Ďakujeme za pochopenie a
ochotu.
Ochrana osobných údajov
Pri predaji tovaru zhromažďuje
spoločnosť ALENSA a prevádzkovateľ e-shopu alensa.sk, iba kontaktné údaje,
konkrétne celé meno, adresy, telefónne čísla a emailové adresy, za
účelom odoslania tovaru, komunikácie so zákazníkmi, štátnou správou a
dopravcami. Kupujúci súhlasí s tým, že tieto údaje môžu byť použité
predávajúcim k výše uvedenému účelu. Tieto údaje nie sú poskytované
ďalším tretím stranám.
Predanie osobných údajov v rámci programu
“Overené zákazníkmi”
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme
prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené
zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame vždy,
keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o
niektorých službách informačnej spoločnosti, ich zasielanie neodmietnete
zaškrtnutím voľby “Nesúhlasím so zaslaním dotazníka spokojnosti v
rámci programu Heureka overené zákazníkmi.” pred dokončením objednávky.
Spracovanie osobných údajov pre účely zaslania dotazníka v rámci programu
Overené zákazníkmi prevádzame na základe nášho oprávneného záujmu,
ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Pre
zasielanie dotazníkov, vyhodnocovania vašej spätnej väzby a analýz nášho
tržného postavenia využívame spracovateľa, ktorým je prevádzkovateľ
portálu Heureka.sk; tomu pre tieto účely môžeme predávať informácie o
zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri
zasielaní e-mailových dotazníkov predané žiadnym tretím stranám pre jej
vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu
Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím
ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej
námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
Správcom vašich údajov je ALENSA s.r.o., registrovaná v
Českomoravská 2408/1a, Praha 9, 190 00, IČO: 27179681, vedená v obchodnom
registri na Mestskom súde mesta Prahy sekcia C, 102359 (ďalej len
„Správca“).
2. Kategórie Osobných údajov
ALENSA s.r.o.
spracováva potrebné osobné údaje podľa Článku 6, časť 1.(b) nariadenia
Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679, ktoré sú potrebné k uzavretiu
zmluvy s Alensa, s.r.o., zahrňujú: • Meno •
Priezvisko • E-mailová adresa • Telefónne číslo • Adresa pre doručenie • Fakturačná adresa •
Číslo účtu • Individuálne optické parametre typu dioptrie,
zakrivenie, priemer, os, cylinder, adícia, typ šošovky či značka
šošovky • Digitálna fotografia platného receptu na kontaktné
šošovky či okuliare
Taktiež spracovávame nasledujúce osobné údaje: • Komunikácia medzi Správcom a zákazníkom • Záznamy
správania na webových stránkach prevádzkovaných ALENSA s.r.o. •
Fotografie s nasadenými okuliarmi (v prípade kontroly kvality multifokálnych
okuliarových skiel).
3. Čas spracovania
V súlade s platnými
právnymi predpismi na účely vykonávania zmluvy a na účely zaznamenania
zmluvy a akejkoľvek budúcej aplikácie a ochrany práv a povinností
zmluvných strán je uchovávanie a spracovanie osobných údajov pre vyššie
uvedené účel na obdobie 10 rokov od vykonania poslednej zmluvy, pokiaľ
zákon neustanovuje inak, pokiaľ ide o zachovanie zmluvnej dokumentácie na
dlhšie obdobie. Spracovanie uvedené vyššie je umožnené na základe
článku 6 ods. 1 písm. B) NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ)
2016/679: "spracovanie je nevyhnutné pre plnenie zmluvy, dotknutá osoba je
zmluvnou stranou alebo na účely vykonania krokov na žiadosť dotknutej osoby
pred uzatvorením zmluvy."
Fotografie sú spracovavné len počas
priebehu kontroly kvality okuliarových skiel a po riadnom ukončení kontroly
sú zmazané.
4. Poskytovanie osobných údajov tretím stranám
Pokiaľ nebude spoločnosť ALENSA s.r.o. na základe zákona povinná
predložiť použité dáta, nebudú žiadne vaše osobné údaje poskytnuté
tretím osobám. Spoločnosť ALENSA s.r.o. prehlasuje, že všetky osobné
údaje sú dôverné a nebudú poskytnuté žiadnej tretej osobe. Výnimkou sú:
Doprava a výdajné miesta - sú poskytované len osobné údaje
potrebné k doručeniu tovaru, riešeniu reklamácií, alebo vratenia
tovaru.
Poskytovatelia hodnotiacich služieb - sú poskytované len
osobné údaje, ktoré sú potrebné k udeleniu hodnotenia.
Poskytovatelia platobných brán - sú poskytované len osobné údaje, ktoré
sú potrebné k uhradeniu objednávky.
Ďalšie spôsoby
spracovania osobných údajov zahŕňajú:
Poskytovatelia
analytických a marketingových nástrojov - sú poskytované len osobné
údaje potrebné k personalizovanej ponuke a jej správnemu zacieleniu
Poskytovatelia softwaru určeného pre mailovú a sms komunikáciu - sú
poskytované len osobné údaje potrebné pre komunikačné účely
Sociálne siete – komunikácie, pluginy a prepojovanie účtov
Poskytovatelia nástrojov pre komunikáciu zákaznického servisu – pre
efektívnu starostlivosť o zákazníkov a komunikáciu
Dodávatelia
technológií a poskytovatelia cloudových služieb
Verejné, právne
alebo finančné orgány – pre účely plnenia zákonných povinností
Správca nepredáva osobné údaje do tretej zeme (do zemí mimo EU)
alebo medzinárodným organizáciám.
5. Marketingová komunikácia
Komerčné správy môžu byť odoslané na vašu e-mailovú adresu
spoločnosťou Alensa s.r.o. Tento postup je povolený zákonom č. 480/2004 Z.
z. článok 7 časť 3 služieb informačnej spoločnosti, pokiaľ sa ju
nerozhodnete odmietnuť v budúcnosti.
Ak sa kedykoľvek rozhodnete, že si
už neželáte dostávať naše e-maily, postupujte podľa odkazu na
odhlásenie, ktorý sa nachádza v spodnej časti každého informačného
e-mailu alebo možnosti odhlásenia vo vašom prehľade účtu na našej webovej
stránke.
Alensa s.r.o. bude uchovávať e-mailovú adresu tri roky po
poslednej kúpnej zmluve medzi oboma stranami.
6. Práva dotknutých
osôb
Prístup k svojim osobným údajom môžete kedykoľvek aktualizovať
a prihlásiť sa do svojho profilu zákazníckeho účtu. Za podmienok
stanovených v nariadeniach máte nasledujúce práva: • požiadať
správcu o prístup k vašim osobným informáciám • informácie o
tom, aké údaje sa spracovávajú • aktualizovať alebo opraviť
vaše osobné údaje • vymazať vaše osobné údaje (pokiaľ
takéto vymazanie osobných údajov nie je v rozpore s ustanoveniami tohto
článku a oprávnenými záujmami spoločnosti ALENSA, s.r.o. •
obmedziť spracovanie vašich osobných informácií • namietať
proti spracovaniu vašich osobných údajov
Ak máte akékoľvek otázky
alebo obavy týkajúce sa spracovania vašich osobných údajov, môžete nás
kontaktovať e-mailom: GDPR@alensa.eu alebo kontaktujte
Úrad pre ochranu osobných údajov.
7. Cookies
Naša webová
stránka používa cookies na to, aby bola relevantná, zaujímavá a
užívateľsky prívetivá. Súbory cookies sú malé súbory uložené vo
vašom počítači, smartfóne alebo inom zariadení a používajú sa vo vašom
webovom prehliadači.
Cookies používame na nasledujúce účely: •
pre zapamätanie svojich prihlasovacích údajov; • pre riadne
fungovanie nákupného košíka; • pre zisťovanie histórie
prehliadania s cieľom získať relevantné ponuky; • pre
zlepšovanie našej stránky monitorovacími návštevami, aktivitou a rôznymi
funkciami na webe.
Niektoré súbory cookies zhromažďujú informácie,
ktoré potom používajú tretie strany, a tieto súbory cookies priamo
podporujú naše reklamné aktivity. Napríklad informácie o produktoch
zakúpených na našej webovej stránke môžu byť zobrazené reklamnou
agentúrou ako súčasť zobrazovania a prispôsobenia reklamných bannerov na
vašom vybranom webe. Tieto údaje však nemôžete osobne
identifikovať.
Cookies používané na našich webových stránkach
možno rozdeliť do dvoch základných typov. Súbory cookie o stave inzercie sa
odstránia hneď, ako skončí vaša návšteva na našich webových stránkach.
Trvalé súbory cookie zostanú uložené vo vašom zariadení dlhšie alebo
kým ich neodstránite ručne (obdobie, počas ktorého zostanú súbory cookie
v zariadení, závisí od vlastného nastavenia súborov cookie a nastavení
prehliadača). Súbory cookie môžu byť tiež rozdelené funkčnosťou.
Analytické súbory cookie nám pomáhajú zlepšiť používateľskú
skúsenosť našich webových stránok pochopením toho, ako ich ľudia
používajú. konverzné súbory cookie nám pomáhajú analyzovať výkonnosť
rôznych predajných kanálov; sledovacie súbory cookie, ktoré v kombinácii
so konverznými súbormi cookie nám pomáhajú analyzovať výkonnosť rôznych
predajných kanálov; remarketingové súbory cookie umožňujú prispôsobiť
obsah reklám a ich správne zacielenie; a základné cookies, ktoré sú
dôležité pre základné funkcie webových stránok.
Všetky súbory
cookies používané týmto serverom sa používajú v súlade so súčasnými
zákonmi EÚ o súboroch cookie.
Súbory cookies môžete kedykoľvek
odstrániť, ale pri tom môžete stratiť všetky informácie, ktoré vám
umožňujú rýchlejší a efektívnejší prístup na naše stránky vrátane
nastavení prispôsobenia.
Uistite sa, že váš internetový prehliadač
je aktuálny a prečítajte si pomoc a pokyny poskytnuté vývojárom vášho
webového prehliadača, ak si nie ste istí, ako upraviť nastavenia ochrany
osobných údajov.
Odmietanie cookiess
Používanie súborov cookie
je súčasťou vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov
automaticky prijíma súbory cookie. Cookies môžete odmietnuť pomocou
webového prehliadača alebo obmedziť ich na zvolené typy.
Informácie o
prehľadávačoch a spôsobe nastavenia predvolieb súborov cookie nájdete na
nasledujúcich webových stránkach alebo inej dokumentácii internetového
prehliadača:
Zobrazujeme obsah, ktorý
odkazuje na stránky tretích strán. Nie sme zodpovední za postupy a obsah
súkromia tretích strán. Ak kliknete na odkaz tretej strany, vezmite prosím
na vedomie, že opúšťate našu stránku a osobné údaje, ktoré poskytnete,
už nebudú predmetom týchto pravidiel. Prečítajte si, prosím, zásady
ochrany osobných údajov týchto spoločností, aby ste zistili, ako
zhromažďujú a spracúvajú vaše osobné údaje.
9. Zabezpečenie
dát
Bezpečnosť údajov je pre nás veľmi dôležitá, preto sme
zaviedli vhodné fyzické, elektronické a riadiace opatrenia na ochranu a
zabezpečenie údajov zozbieraných prostredníctvom našich webových stránok.
Chceme však pripomenúť, že prenos informácií cez internet sa uskutočňuje
na vlastné riziko.
10. Zmeny týchto pravidiel ochrany osobných
údajov
Akékoľvek zmeny v spracovaní osobných údajov budú k
dispozícii na tejto stránke. Pravidelne kontrolujeme dodržiavanie našich
pravidiel ochrany osobných údajov, najmä aby sme boli v súlade s novými
zákonmi a predpismi týkajúcimi sa ochrany údajov.
11. Kontaktujte
nás
V prípade akýchkoľvek otázok alebo požiadavkov týkajúcich sa
týchto podmienok nás neváhajte kontaktovať na adresu zákazníckeho servisu
alebo na e-mail gdpr@alensa.eu.
Referent
správy osobných údajov: Andrea Ornsteinová dpo@alensa.eu
12.
Účinnosť
Tieto podmienky o ochrane osobných údajov sú platné od
20.05.2018.
13. Heureka
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme
prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené
zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame
zakaždým, keď u nás nakúpite, ak v zmysle § 62 ods. 3 zákona č.
351/2011 Z. z.,o niektorých službách informačnej spoločnosti ich zasielanie
neodmietnete. Spracovanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v
rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho
oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s
nákupom u nás. Pre zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej
väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame spracovateľa, ktorým
je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk; tomu pre tieto účely môžeme
odovzdávať informácie o zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu.
Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané
žiadnej tretej strane pre jej vlastné účely. Proti zasielanie e-mailových
dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek
vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-mailu
s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej
zasielať.
1190057457
Používame cookies, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok z našej stránky. Prehliadaním našej stránky s tým
súhlasíte.
Viac informácií o súboroch cookies!
OK